alkomat promile

Ustawienie kół

Niektóre samochody cechuje pochylenie kół tylnych góra ku sobie (czyli tzw. ujemny kąt pochylenia). Takie ustawienie kół polepsza stateczność pojazdu podczas zakręcania i dość skutecznie ogranicza skłonność samochodu do zarzucania tyłem. Pochylenie sworznia zwrotnicy zmniejsza promień zataczania oraz ułatwia samoczynne powracanie kola kierowanego do położenia środkowego, odpowiadajacego jeździe wprost (podczas wyprowadzania pojazdu z zakrętu). Im mniejszy jest promień zataczania, tym łatwiej przekręcać można koło kierownicy (ponieważ potrzebny m...

Więcej »

Odcinające (BOSCH)

Odcinające (BOSCH) i występujące ich odmiany : — nieodciążony zaworek odcinający przerywa wypływanie Oleju napędowego z cylinderka dość późno, dopiero kiedy stożkowa przylgnia grzybka zaworka zetknie się juž z przylgnią jego gniazda; wskutek tego podczas obniżania się ciśnienia w Cylinderku do przewodu wysokiego ciśnienia wytło czona zostaje jeszcze pewna ilość paliwa, co opóźnia zamknięcie się rozpylacza i sprzyja utrzymywaniu się w przewodzie dość wysokiego nadciśnienia szczątkowego, aż do następnego procesu tłoczenia; tego rodzaju n...

Więcej »

Akumulatory hydrauliczne

Akumulatory hydrauliczne służą do gromadzenia (akumulowania) energii potencjalnej w postaci cieczy pod ciśnieniem. Akumulatory hydrauliczne w podbijarkach torowych służą do podtrzymywania krótkotrwałego, zwiększonego zapotrzebowania cieczy w czasie podnoszenia i opuszczania zespołów roboczych, zwłaszcza zwierania łap podbijających. Ładowanie akumulatora odbywa się w czasie, kiedy zespół roboczy jest w stanie spoczynku bądź pobiera bardzo mało cieczy, np. w czasie podjazdu roboczego. Pracuje wówczas tylko jeden silnik podjazdu. Ponadto akumul...

Więcej »

ROPOWICA GRZBIETU REKI

Układ zwrotniczy. Kierowane koła samochodów powiązane są miedzy sobą poprzez układ zwrotniczy w postaci drążków i dźwigni połączonych przegubowo. Elementami typowego układu zwrotniczego są: ramiona zwrotnic (górne i dolne) oraz drążki kierownicze (podłużny i poprzeczny). Ruch obrotowy koła kierownicy przekazywany jest przez mechanizm kierowniczy, ramie mechanizmu kierowniczego i drążek podłużny na górne ramie jednej ze zwrotnic. Poosiowe ruchy drążka podłużnego powodują wiec bezpośrednio poprzez górne ramie zwrotnicy skręt jednego koła (po ...

Więcej »
http://www.e-plytywarstwowe.net.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf ,