PIC-729

Konstrukcja zaworu wtryskowego

Wtryskiwacz jednolity odznacza się swoistą konstrukcją, która uniemożliwia wymiane rozpylacza indywidualnie dopasowanego podczas produkcji. Iglica rozpylacza we wtryskiwaczu jednolitym jest prowadzona w jego obudowie, a nie w gnieździe rozpylacza. Odejmowalne rozpylacze wtryskiwaczy jednolitych są wykonywane tylko jako jedno- lub wielootworkowe. Zawór wtryskowy (lub rozpylacz samoczynny) jest to nierozbieralny podzespół spełniający jednocześnie zadania wtryskiwacza i j ego rozpylacza. Typowy zawór wtryskowy składa się z gniazda i iglicy rozpylacza oraz powrotnego mechanizmu iglicy, zamkniętych w szczelnej obu...

Więcej »

Regulacja luzu w przekładni

Przy ustawieniu sie rolki w położeniu środkowym luz w przekładni może być całkowicie skasowany, ponieważ dzięki uksztaltowaniu zębów globoidalnego ślimaka zabezpieczono progresywne powiększanie się luzu międzyzębnego, w miarę oddalania się rolki od położenia środkowego. Przekładnię ze ślimakiem globoidalnym i potrójną rolką spotyka się rzadko, głównie w pojazdach ciężarowych. Regulacja luzu w przekładni polega na poosiowym przesuwaniu walka przekładni. Taki sposób regulacji Jest dość dokładny, ponieważ np. przesunięciu wału 0 2 mm odpowiada zbliżenie powierzchni zębów 0 0,15 mm.

Więcej »

Konstrukcja urządzenia Wtryskowego

Prawidłowość pracy i sprawność silnika wysokoprężnego zależą głównie od precyzyjnego i niezawodnego działania jego urządzenia wtryskowe o. Wniosek taki uzasadniają doświadczenia z praktyki. rednio 70. . .75% niedomagań silników wysokoprężnych jest następstwem typowych usterek w działaniu ich urządzeń wtryskowych. Urządzenie wtryskowe silnika wysokoprężnego. Prawie  wszystkie samochodowe silniki wysokoprężne są wyposażone w urządzenia wtryskowe działające według jednej i tej samej zasady, Polega ona na wtryskiwaniu odmierzonych dawek Oleju napędowego bezpośrednio we wnętrzu k...

Więcej »

Nowoczesna architektura : G House / Paz Gersh Architects

Osiowego przesuwania drążka sterującego tłoczki wszystkich sekcji tłoczących przekręcają sie w cylinderkach o takie same kąty. Regulacja dawkowania sekcji tłoczącej polega na zmianie miejsca zaciśnięcia jej nastawnych widełek na drążku sterującym. Pompy wtryskowe DEUTZ o leżących sekcjach tłoczących wyróżniają się zastosowaniem zaworków ssących. Z uwagi na znaczne niedokładności w dawkowaniu, wynikające z dużych pojemności komór pompowania, tego rodzaju pompy wtryskowe wyszły już prawie z użycia. System FERA (F. E. R. A. SA, Torino). Urządzenia wtryskowe FERA są z reguły ba...

Więcej »
751#auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia , #spalanie alkoholu kalkulator , #dbx aston martin , #auchan targówek ,