PIC-717

Układy zasilania przez ciągłe wtryskiwanie paliwa

Chwilowe dawkowanie reguluje suwak sterujący, który przesuwając się poosiowo skraca lub wydłuža skoki tłoczków w cylinderkach. Suwak sterujący ustawia się zawsze odpowiednio do chwilowej różnicy ciśnień oleju po obu stronach tłoczka regulatora. Wnętrze pompy wtryskowej wypełnia całkowicie olej tłoczony pod stałym ciśnieniem. Przez kanaliki w wałku napędowym olej nieustannie wypływa do przestrzeni nad tłoczkiem, z której wydostaje się następnie przez zwężkę o odpowiednio dobranej przepustowości. Intensywność wypływu oleju z wałka napędowego, a więc i chwilowa pozycja tłoczka regulatora, z...

Więcej »

Akumulator

Po włączeniu akumulatora do układu i uruchomieniu tego układu akumulator ładuje się. Wypełniająca akumulator ciecz spręża gaz w pęcherzu aż do wyrównania ciśnień. Z chwilą uruchomienia elementów roboczych podbijarki oraz przy zwiększonym zapotrzebowaniu na olej pod ciśnieniem sprężony gaz wypiera zmagazynowaną ciecz w akumulatorze do odbiorników w układzie hydraulicznym. Przy gwałtownym spadku ciśnienia w układzie zamyka się zawór zwrotny i uniemożliwia wypchnięcie pęcherza. Zmniejszenie się ilości gazu w pęcherzu (poniżej 80 a t) ujemnie wpływa na działanie układu hydraulicznego, dlateg...

Więcej »

Działanie zespołu TURBOGLIDE

Wał wyjściowy napędzany jest tylko przez trzecią turbinę, a pierwsza i druga turbina obracają się jałowo. Druga turbina wyłącza się stosunkowo późno, kiedy moment obrotowy odbierany przez trzecią turbinę jest bliski momentowi obrotowemu silnika. Dzięki temu zakres pracy przekładni hydrokinetycznej z wyłączoną pierwszą i drugą turbiną jest stosunkowo wąski. Wskutek zrównania się momentu obrotowego odbieranego na trzeciej turbinie z momentem obrotowym silnika odryglowuje sie sprzęgło jednokierunkowe kierownicy i przekładnia hydrokinetyczna zaczyna pracować jako sprzęgło hydrokinetyczne. Rozpędza...

Więcej »

Konczyny dolne sa albo calkowicie wyprostowane, albo lekko zgiete w kolanach i stawach biodrowych

— sterowanie dawkowaniem; wtryskiwanie jednakowych ilości oleju napędowego do poszczególnych cylindrów ma o wiele większe znaczenie niż udział ciężarowy paliwa w mieszance, którą zawsze cechuje dość duży nadmiar powietrza; stanowi to zasadniczą różnicę w porównaniu z silnikami o zapłonie iskrowym, gdzie skład ciężarowy mieszanki jest o wiele istotniejszy niż pewne niedokładności w ilościach paliwa doprowadzanych do poszczególnych cylindrów, — sterowanie biegu silnika; z uwagi na niestabilność pracy silnika wysokoprężnego (patrz str. 307) konieczne jest sarnoczynne regulowanie dawkowania ur...

Więcej »
751#auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia , #spalanie alkoholu kalkulator , #dbx aston martin , #auchan targówek ,