PIC-661

System BOSCH

Jako osprzęt współczesnych samochodowych silników wysokoprężnych, zwłaszcza w Polsce, stosuje się najczęściej urządzenia wtryskowe bezpośredniego dzialania systemu BOSCH lub pochodne. Bez względu na drobne różnice konstrukcyjne i pochodzenie, a nawet oznaczenia, wszystkie urządzenia wtrySkowe bazowane na syste mie BOSCH mają pompy wtryskowe o charakterystycznych cechach wspólnych, omówionych poniżej. Wykonanie tłoczka sekcji systemu BOSCH. Ilość Oleju napędowego, wytłaczanego jednorazowo do wtryskiwacza, jest odmierzana przez odpowiednio uksztaltowaną główkę tłoczka (rys, 45-10. Wykona...

Więcej »

Element walcowy

Element taki minimalnie ugina się pod dużym obciażeniem promieniowym (1,78 mm pod naciskiem 1930 kG), lecz jest przeszło trzy razy elastyczniejszy niż element płytowy (o identycznej grubości i objętości wkładki gumowej, który ugięcie 1,78 mm wykazuje dopiero pod obciążeniem 6200 kG). Wskutek umiarkowanego obciążenia poosiowego omawiany element walcowy ugina się dość znacznie (7,9 mm pod naciskiem 525 kG i cechuje go niemal dwukrotnie większa elastyczność poosiowa niż podobny element stożkowy z wkładką gumową 0 identycznej grubości i objętości (który ugina się 0 7,9 mm dopiero wskutek...

Więcej »

System TIMKEN (Timken Roier Pearing Corp., USA)

Urządzenia wtryskowe TIMKEN są bazowane na systemie BOSCH, przy czym z biegiem lat wprowadzono niezbyt liczne modyfikacje. Pompy wtryskowe TIMKEN wyróżniają sie zastosowaniem sekcji tłoczących w postaci wymiennych podzespołów, które mogą być wyjmowane w złożeniu z obudowy, bez częściowej choćby rozbiórki pompy wtryskowej. Produkowane początkowo pompy wtryskowe TIMKEN są niemal identyczne z pompami wtryskowymi BOSCH, pomijając zmodyfikowane wykonania popychaczy i nieistotne szczegóły konstrukcji części. [więcej w: mercedes zasada otomoto, otomoto olkusz, vb leasing samochody poleasingowe ]...

Więcej »

Test gumy do zucia w przypadku zapalenia tetnic olbrzymich

Jeżeli zewnętrzne obciążenie wzrasta, podczas odkształcania się sprężystego elementu zawieszenia ciecz przetłaczana przez przekręcające się łopatki przepływa przez skośne kanaliki dławiące oraz przez zaworki płytkowe w przegrodzie. W takiej sytuacji opory hydrauliczne są umiarkowane i amortyzator działa z ograniczoną skutecznością. Kiedy natomiast zewnętrzne obciążenie maleje, podczas rozprężania sie sprężystego elementu zawieszenia ciecz przetłaczana przez przekręcające sie łopatki przepływa tylko przez skośne kanaliki, ponieważ zaworki płytkowe są zamknięte. W rezultacie op...

Więcej »
751#auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia , #spalanie alkoholu kalkulator , #dbx aston martin ,