rejestracja cch

Konstrukcja urządzenia Wtryskowego - c.d.

— sterowanie dawkowaniem; wtryskiwanie jednakowych ilości oleju napędowego do poszczególnych cylindrów ma o wiele większe znaczenie niż udział ciężarowy paliwa w mieszance, którą zawsze cechuje dość duży nadmiar powietrza; stanowi to zasadniczą różnicę w porównaniu z silnikami o zapłonie iskrowym, gdzie skład ciężarowy mieszanki jest o wiele istotniejszy niż pewne niedokładności w ilościach paliwa doprowadzanych do poszczególnych cylindrów, — sterowanie biegu silnika; z uwagi na niestabilność pracy silnika wysokoprężnego (patrz str. 307) konieczne jest s...

Więcej »

Przenośniki czystego tłucznia

Przenośniki czystego tłucznia mogą być wprawiane w automatyczny ruch wahadłowy w płaszczyźnie poziomej, a tym samym zostanie zapewnione właściwe rozścielanie tłucznia pod podkładkami. Ilość tłucznia jest regulowana za pomocą pryzm regulacyjnych. Przeniesienie napędu na osie maszyny od silnika spalinowego odbywa się na drodze hydraulicznej. Silnik spalinowy napędza poprzez przekładnię główną pompę hydrauliczną układu napędu jazdy. Z pompy hydrol pod ciśnieniem MN/m2 (300 at) jest doprowadzany do czterech silników hydraulicznych napędu przekładni osiowych.

Układy drążków kierowniczych

Układ zwrotniczy. Kierowane koła samochodów powiązane są miedzy sobą poprzez układ zwrotniczy w postaci drążków i dźwigni połączonych przegubowo. Elementami typowego układu zwrotniczego są: ramiona zwrotnic (górne i dolne) oraz drążki kierownicze (podłużny i poprzeczny). Ruch obrotowy koła kierownicy przekazywany jest przez mechanizm kierowniczy, ramie mechanizmu kierowniczego i drążek podłużny na górne ramie jednej ze zwrotnic. Poosiowe ruchy drążka podłużnego powodują wiec bezpośrednio poprzez górne ramie zwrotnicy skręt jednego koła (po tej stronie, po ...

Więcej »

Architektura i nowoczesne budownictwo - Broad Museum / Koolhaas v. DS + R

Poprzeczny drążek kierowniczy, jednolity, wykonany jest najczęściej w postaci pręta lub rury o nagwintowanych końcach, zaopatrzonych w nakręcane głowice do mocowania sworzni kulistych. Gwinty na końcach drążka mają przeciwnie biegnące zwoje, dzięki czemu podczas przekręcania drążka zmniejsza się lub zwiększa jego czynna długość (zasada śruby rzymskiej), co umożliwia regulacje zbieżności kół. Po ustaleniu właściwej długości drążka poprzecznego dociąga sie nakrętki lub śruby unieruchamiające głowice na drążku. Ramiona zwrotnic, w samochodach o sztywnyc...

Więcej »
http://www.e-szambabetonowe.info.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,