PIC-520

Śrubowa sprężyna resorowa

Śrubowa sprężyna resorowa jest to odpowiednio wytrzymała spreżyna o zwojach biegnących według linii śrubowej, spełniająca zadania głównego lub pomocniczego elementu sprężystego zawieszenia. W porównaniu z resorami piórowymi sprężyny śrubowe są znacznie lżejsze i wymagają mniej miejsca do zabudowy, lecz nie nadają się do przejmowania bocznych obciążeń, są kosztowniejsze i w razie uszkodzenia nie mogą byt naprawione, lecz trzeba wymieniać je na nowe, oryginalne. Zasadniczą wadą sprężyn jest bardzo mała zdolnoś...

Więcej »

Silnik typu ORBIT

Zmiana kierunku obrotów następuje w wyniku zmiany doprowadzenia i odprowadzenia cieczy. Opisany typ silnika jest stosowany do napędu wibratorów płyt zagęszczających bocznych (od czół podkładów). Do napędu podjazdu roboczego podbijarki typu MD-07-32 wykorzystano silnik o dużym momencie obrotowym typu ORBIT. Wieniec silnika ma siedem komór i jest połączony ruchowo z kadłubem silnika. Wewnątrz wieńca jest usytuowany obrotowy wirnik, mający sześć zębów. Wszystkie zęby wirnika mają nieprzerwany kontakt z wewnętr...

Więcej »

Zagadnienie współpracy elementów sprężystych zawieszenia oraz amortyzatorów

Zagadnienie współpracy elementów sprężystych zawieszenia oraz amortyzatorów nie zostało dotychczas należycie i wszechstronnie wyjaśnione. Wszelkie rozważania teoretyczne w tej dziedzinie odbiegają od rzeczywistości z uwagi na konieczność przyjmowania rozmaitych uproszczeń. Elementy sprężyste i amortyzatory w zawieszeniach współczesnych samochodów dobiera się i wzajemnie dostosowuje wyłącznie na drodze doświadczalnej, na podstawie wyników rozmaitych prób praktycznych, rezygnując z posługiwania się teorią, która w t...

Więcej »

Nerw krancowy istnieje u ssaków w postaci mocno uwstecznionej

Jeżeli drgania masy są tłumione przez opory hydrauliczne, wynikające z lepkości cieczy (opory tarcia wewnętrznego pomiędzy sąsiednimi cząstkami cieczy), poglądowo przyjąć można, że siła oporów hydraulicznych (H) zmienia sie proporcjonalnie do prędkości ruchu drgającego masy, czyli H k • w, gdzie: k stała oporów elementu tłumiącego (amortratora) oraz w prędkość ruchu drgającego. Duża stała amortyzatora uniemożliwia drgania własne układu, a masa wychylona z położenia równowagi wraca do niego ruchem asymptotycz...

Więcej »
http://www.deska-tarasowa.net.pl 751#toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia ,