audi q3 2017

System PAL (Motorpal, CSRS)

Sterowanie dawkowaniem sekcji tłoczącej ĽORANGE, bez względu na wersję, polega na przekręcaniu tłoczka w cylinderku, wskutek czego wcześniej lub później kończy się tłoczenie paliwa do wtryskiwacza. Początek tłoczenia jest stały i nie zależy od ustawienia tłoczka w cylinderku. System PAL (Motorpal, CSRS). Sposób działania i sterowania dawkowaniem sekcji tłoczących — jak system BOSCH. Jedyną charakterystyczną odrębnością konstrukcyjna sekcji tłoczących PAL jest oryginalne wykonanie tłoczków, zaopatrzonych w nasadzane i zawalcowane zabieraki o pojedynczyc...

Więcej »

Działanie zespołu TURBOGLIDE

Wał wyjściowy napędzany jest tylko przez trzecią turbinę, a pierwsza i druga turbina obracają się jałowo. Druga turbina wyłącza się stosunkowo późno, kiedy moment obrotowy odbierany przez trzecią turbinę jest bliski momentowi obrotowemu silnika. Dzięki temu zakres pracy przekładni hydrokinetycznej z wyłączoną pierwszą i drugą turbiną jest stosunkowo wąski. Wskutek zrównania się momentu obrotowego odbieranego na trzeciej turbinie z momentem obrotowym silnika odryglowuje sie sprzęgło jednokierunkowe kierownicy i przekładnia hydrokinetyczna zaczyna pracować jak...

Więcej »

System AMERICAN BOSCH

System AMERICAN BOSCH (American Bosch Corp. USA). Początkowo produkowano identyczne urządzenia wtryskowe, jak pochodzące z wytwórni macierzystej. Z biegiem lat zmodyfikowano wiele drugorzędnych szczegółów konstrukcyjnych, nie zmieniając jednak sposobu pracy sekcji tloczących i zasady sterowania ich dawkowaniem. Oryginalne opracowanie własne stanowią natomiast pompy wtryskowe z rozdzielaczami. System BRYCE (Bryce-Berger Ltd., Staines). Sposób działania i sterowania dawkowaniem sekcji tłoczących — jak system BOSCH, przy czym na uwagę zasługuje oryginalne u...

Więcej »

Tryb jednokomorowy a tryb dwukomorowy dla bloków przedsionkowo-komorowych wysokiego stopnia ad 7

Śrubowa sprężyna resorowa jest to odpowiednio wytrzymała spreżyna o zwojach biegnących według linii śrubowej, spełniająca zadania głównego lub pomocniczego elementu sprężystego zawieszenia. W porównaniu z resorami piórowymi sprężyny śrubowe są znacznie lżejsze i wymagają mniej miejsca do zabudowy, lecz nie nadają się do przejmowania bocznych obciążeń, są kosztowniejsze i w razie uszkodzenia nie mogą byt naprawione, lecz trzeba wymieniać je na nowe, oryginalne. Zasadniczą wadą sprężyn jest bardzo mała zdolność pochłaniania energii obciążeń dynamicz...

Więcej »
http://www.bytoviahpu.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,