borygo

Przeguby sztywne

Przeguby sztywne stosowane głównie w drążkach poprzecznych różnią się od przegubów sprężystych sposobem rozmieszczenia kamieni w stosunku do główek sworzni kulistych. Sprężyna dociskowa eliminuje luzy w przegubie i kompensuje skutki zużywania się główki sworznia i kamieni. Ponieważ w osi drążka nie działa żaden element sprężynujący, przegub jest sztywny w tym kierunku. Sztywne przeguby spotyka się w zasadzie tylko w układach kierowniczych samochodów o sztywnych osiach przednich. Zasadniczym elementem przegubu jest sworzeń kulisty 0 utwardzonej powierzchni kulistej. Szlifowana częś...

Więcej »

Akumulator

Po włączeniu akumulatora do układu i uruchomieniu tego układu akumulator ładuje się. Wypełniająca akumulator ciecz spręża gaz w pęcherzu aż do wyrównania ciśnień. Z chwilą uruchomienia elementów roboczych podbijarki oraz przy zwiększonym zapotrzebowaniu na olej pod ciśnieniem sprężony gaz wypiera zmagazynowaną ciecz w akumulatorze do odbiorników w układzie hydraulicznym. Przy gwałtownym spadku ciśnienia w układzie zamyka się zawór zwrotny i uniemożliwia wypchnięcie pęcherza. Zmniejszenie się ilości gazu w pęcherzu (poniżej 80 a t) ujemnie wpływa na działanie układu hydraulicznego, dlate...

Więcej »

Układy zasilania przez ciągłe wtryskiwanie paliwa

Chwilowe dawkowanie reguluje suwak sterujący, który przesuwając się poosiowo skraca lub wydłuža skoki tłoczków w cylinderkach. Suwak sterujący ustawia się zawsze odpowiednio do chwilowej różnicy ciśnień oleju po obu stronach tłoczka regulatora. Wnętrze pompy wtryskowej wypełnia całkowicie olej tłoczony pod stałym ciśnieniem. Przez kanaliki w wałku napędowym olej nieustannie wypływa do przestrzeni nad tłoczkiem, z której wydostaje się następnie przez zwężkę o odpowiednio dobranej przepustowości. Intensywność wypływu oleju z wałka napędowego, a więc i chwilowa pozycja tłoczka regulatora, ...

Więcej »

Milenium

— początek i koniec tłoczenia; główka tłoczka ma dwie krawędzie sterujące, stanowiące odcinki linii śrubowych, z których jedna steruje początek, a druga koniec tłoczenia (patrz rys. 45-14a oraz b); ze zwiększaniem dawkowania jednocześnie wzrasta wyprzedzenie, tłoczenia (i wtryskiwania) oraz opóźnia sie koniec tłoczenia. Ze względu na kierunek, w którym trzeba przekręcić tłoczek aby zwiększyć dawkowanie sekcji tłoczącej, rozróżnia się następujące odmiany tłoczków: — prawoskrętny; dawkowanie wzrasta wsku tek przekręcania tłoczka w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (pa...

Więcej »
http://www.orlikbratian.pl 751#toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia ,