cena za km

Układ kierowniczy

Układ kierowniczy umożliwia kierowcy, zgodnie z jego wolą, zmienianie kierunku ruchu prowadzonego pojazdu samochodowego. Pojazd skręca w bok (w prawo lub w lewo) odpowiednio do kierunku skręcenia obu kół przednich (w bardzo rzadkich przypadkach również i kół tylnych). Od sposobu działania układu kierowniczego w znacznym stopniu zależą dwie bardzo istotne własności użytkowe pojazdu samochodowe go — jego kierowalność oraz zwrotność. Układ kierowniczy powinien samoczynnie utrzymywać kierunek ruchu pojazdu na wprost lub umożliwiał toczenie sie bez poślizgu skręconych w bok kół kierowany...

Więcej »

Prętowy stabilizator poprzeczny

Prętowy stabilizator poprzeczny z uwagi na swą smukłość i małą odporność na wyboczenie wymaga często odpowiedniego ustalenia. Niekiedy zapewniają je sztywne sprężyny wspornikowe, które nie tylko usztywniają stabilizator, lecz i przejmują część działających na niego obciążeń. Członowe stabilizatory mechaniczne spotyka się dość rzadko, zwykle tylko w przypadkach braku miejsca na wbudowanie jednolitego stabilizatora prętowego lub w razie wykorzystywania członów stabilizatora jako drążków ustalających lub reakcyjnych. Hydrauliczny stabilizator poprzeczny spelnia identyczne zadania co...

Więcej »

Śrubowa sprężyna resorowa

Śrubowa sprężyna resorowa jest to odpowiednio wytrzymała spreżyna o zwojach biegnących według linii śrubowej, spełniająca zadania głównego lub pomocniczego elementu sprężystego zawieszenia. W porównaniu z resorami piórowymi sprężyny śrubowe są znacznie lżejsze i wymagają mniej miejsca do zabudowy, lecz nie nadają się do przejmowania bocznych obciążeń, są kosztowniejsze i w razie uszkodzenia nie mogą byt naprawione, lecz trzeba wymieniać je na nowe, oryginalne. Zasadniczą wadą sprężyn jest bardzo mała zdolność pochłaniania energii obciążeń dynamicznych, co zmusza do instalow...

Więcej »

Ryzyko rozpoznania raka po pierwotnej zakrzepicy żył głębokich lub zatorowości płucnej

Luz między bocznymi płytami sterującymi a wirnikiem z łopatkami jest kompensowany przez wzdłużne działanie sił na płytę sterującą wewnętrzną. Wydajność każdej pompy jest proporcjonalna do liczby obrotów i skoku łopatek, których długość ustala otwór wewnętrzny pierścienia bieżnego. Wymieniając pierścienie bieżne o jednakowym ukształtowaniu wewnętrznym możemy uzyskać różne długości skoków łopatek, a tym samym zmieniać wydajność pompy nie zmieniając jej wymiarów zewnętrznych. Na pierścieniu bieżnym są grawerowane cyfry oznaczające wydajność danego pierścienia oraz ...

Więcej »
http://www.e-okulista.com.pl 751#dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue ,