moje auto

Poprzeczny drążek kierowniczy

Poprzeczny drążek kierowniczy, jednolity, wykonany jest najczęściej w postaci pręta lub rury o nagwintowanych końcach, zaopatrzonych w nakręcane głowice do mocowania sworzni kulistych. Gwinty na końcach drążka mają przeciwnie biegnące zwoje, dzięki czemu podczas przekręcania drążka zmniejsza się lub zwiększa jego czynna długość (zasada śruby rzymskiej), co umożliwia regulacje zbieżności kół. Po ustaleniu właściwej długości drążka poprzecznego dociąga sie nakrętki lub śruby unieruchamiające głowice na drążku. Ramion...

Więcej »

Wtryskiwacze i rozpylacze

Wtryskiwacz jest to wymienny podzespół rozpylający odmierzone już dawki oleju napędowego w komorze spalania. Obecnie w prawie wszystkich urządzeniach wtryskowych — pomijając układy pompo-wtryskiwaczy — stosuje sie samoczynne wtryskiwacze o sterowaniu hydraulicznym. Wtryskiwacz taki pracuje podobnie jak zwykły zawór przelewowy, otwierając się wyłącznie wskutek wzrostu ciśnienia w doprowadzanym paliwie powyżej określonej wysokości i zamykając się tylko wskutek odpowiedniego spadku ciśnienia tłoczenia. W odróżnieniu od benzynowych...

Więcej »

Pompy wtryskowe urządzeń bezpośredniego działania

System GANZ-JENDRASSIK. Wbudowana w pompie wtryskowej sekcja tłocząca układu wtryskowego jest zespolona z mechanicznym zasobnikiem nadciśnienia (rys. 45-5). Podczas obracania się walka kułaczkowego dźwignia pośrednia pod naciskiem garbu opada w dół i napina sprężyne tłoczącą. Jednocześnie tłoczek w cylinderku wykonuje suw napełniania. Wskutek zeskoczenia wierzchołka garbu walka kułaczkowego ze ślizgacza dźwigni pośredniej sprężyna tłocząca gwałtownie się rozpręża — zmuszając tłoczek do uniesienia się w górę i wytłocz...

Więcej »

Leczenie odma trwa zazwyczaj od kilku tygodni do 6 miesiecy

Na końcu walka kierownicy osadzony jest ślimak, przeważnie wielozwojowy, zazębiony ze ślimacznicą zaklinowaną na wspólnym wałku z ramieniem mechanizmu kierowniczego. Zastosowanie pełnego kola ślimacznicy jest korzystne, ponieważ ułatwia kasowanie luzów w przekładni, powstających wskutek zużywania się współpracujących części. W razie stwierdzenia nadmiernego luzu w przekładni wystarcza bowiem zwykle przekręcić ślimacznice na wałku o pewien kąt, np. 0 1 200 (oraz przełożyć odpowiednio ramie kierownicy), aby uzyskać znów pra...

Więcej »
http://www.epsychoterapiawarszawa.edu.pl 751#dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue ,