hyundai genesis otomoto

Poprzeczny drążek kierowniczy

Poprzeczny drążek kierowniczy, jednolity, wykonany jest najczęściej w postaci pręta lub rury o nagwintowanych końcach, zaopatrzonych w nakręcane głowice do mocowania sworzni kulistych. Gwinty na końcach drążka mają przeciwnie biegnące zwoje, dzięki czemu podczas przekręcania drążka zmniejsza się lub zwiększa jego czynna długość (zasada śruby rzymskiej), co umożliwia regulacje zbieżności kół. Po ustaleniu właściwej długości drążka poprzecznego dociąga sie nakrętki lub śruby unieruchamiające głowice na drążku. Ramiona zwrotnic, w samochodach o sztywnych osiach przednich związane przeg...

Więcej »

System MOKE

Gumowy element sprężysty wykonany jest jako pierścień kształtowy, sklejony z nieckowatym gniazdem osadzonym w spodzie nadwozia oraz z tłocznikiem opierającym się o wahacz zawieszenia koła. Podczas wychyleń koła jezdnego w gumowym pierścieniu zmieniają się jedynie naprężenia ściskające i ścinające, ponieważ obciążenie statyczne zawieszenia zapewnia mniejsze lub większe napięcie wstępne elementu. Z uwagi na mały wbudowuje się zarówno pionowo jak i poziomo. System CO DER. Progresywną charakterystykę zawieszenia zapewniają zestawy wbudowanych szeregowo elementów gumowych systemu A EON, ściskany...

Więcej »

System IFA

Osiowego przesuwania drążka sterującego tłoczki wszystkich sekcji tłoczących przekręcają sie w cylinderkach o takie same kąty. Regulacja dawkowania sekcji tłoczącej polega na zmianie miejsca zaciśnięcia jej nastawnych widełek na drążku sterującym. Pompy wtryskowe DEUTZ o leżących sekcjach tłoczących wyróżniają się zastosowaniem zaworków ssących. Z uwagi na znaczne niedokładności w dawkowaniu, wynikające z dużych pojemności komór pompowania, tego rodzaju pompy wtryskowe wyszły już prawie z użycia. System FERA (F. E. R. A. SA, Torino). Urządzenia wtryskowe FERA są z reguły ...

Więcej »

Fundamenty naukowe i chirurgiczne leczenie kraniosynostozy

Śrubowa sprężyna resorowa jest to odpowiednio wytrzymała spreżyna o zwojach biegnących według linii śrubowej, spełniająca zadania głównego lub pomocniczego elementu sprężystego zawieszenia. W porównaniu z resorami piórowymi sprężyny śrubowe są znacznie lżejsze i wymagają mniej miejsca do zabudowy, lecz nie nadają się do przejmowania bocznych obciążeń, są kosztowniejsze i w razie uszkodzenia nie mogą byt naprawione, lecz trzeba wymieniać je na nowe, oryginalne. Zasadniczą wadą sprężyn jest bardzo mała zdolność pochłaniania energii obciążeń dynamicznych, co zmusza do instalowania nieza...

Więcej »
http://www.slubne-autka.com.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,