elektryczna skoda

Schemat podwójnej pompy lopatkowej

W pompie tej jeden wspólny wał napędza wirniki obu wkładów. Pierścień bieżny mniejszej pompy jest osadzony bezpośrednio w kadłubie, natomiast pierścień bieżny większej pompy znajduje się w specjalnej tulei, Tarcza sterująca wewnętrzna jest wspólna dla obu wkładów pompy. Wał napędowy wirników z łopatkami jest ułożyskowany w pokrywie wewnętrznej, w której znajduje się również tarcza sterująca większej pompy. Tarcza sterująca mniejszej pompy znajduje się w pokrywie zewnętrznej. Pompy łopatkowe po wmontowaniu, ale jeszcze przed uruchomieniem muszą być zalane, gdyż nawet bardzo krótki ok...

Więcej »

Odcinające (BOSCH)

Odcinające (BOSCH) i występujące ich odmiany : — nieodciążony zaworek odcinający przerywa wypływanie Oleju napędowego z cylinderka dość późno, dopiero kiedy stożkowa przylgnia grzybka zaworka zetknie się juž z przylgnią jego gniazda; wskutek tego podczas obniżania się ciśnienia w Cylinderku do przewodu wysokiego ciśnienia wytło czona zostaje jeszcze pewna ilość paliwa, co opóźnia zamknięcie się rozpylacza i sprzyja utrzymywaniu się w przewodzie dość wysokiego nadciśnienia szczątkowego, aż do następnego procesu tłoczenia; tego rodzaju niekontrolowane nadciśnienie szczątkowe powoduje...

Więcej »

Cylinderki amortyzatora obustronnego działania

Jeżeli cylinderki sa wywiercone równolegle, tloczki poruszają się przeciwbieżnie. Kiedy natomiast cylinderki mają wspólną oś, tłoczki wzajemnie naśladuja swoje ruchy. Cylinderki amortyzatora obustronnego działania połączone są poprzez układ dwóch zaworków przepustowych, których ciśnienia otwarcia reguluje się przez zmienianie wstępnego napięcia sprężyn za pomocą śrub regulacyjnych. Dodatkowe zaworki zwrotne — np. w tłoczkach — zapewniają całkowite napełnienie cieczą wnętrza cylinderków.. Niesymetryczność działania amortyzatora wynika z różnych przepustowości zaworków ...

Więcej »

W teczówce rozrózniamy -powierzchnie przednia

Na końcu walka kierownicy osadzony jest ślimak, przeważnie wielozwojowy, zazębiony ze ślimacznicą zaklinowaną na wspólnym wałku z ramieniem mechanizmu kierowniczego. Zastosowanie pełnego kola ślimacznicy jest korzystne, ponieważ ułatwia kasowanie luzów w przekładni, powstających wskutek zużywania się współpracujących części. W razie stwierdzenia nadmiernego luzu w przekładni wystarcza bowiem zwykle przekręcić ślimacznice na wałku o pewien kąt, np. 0 1 200 (oraz przełożyć odpowiednio ramie kierownicy), aby uzyskać znów prawidłowe zazębienie między współpracującymi częściami  stosuj...

Więcej »
http://www.makul.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,