allegro i otomoto

Układy drążków kierowniczych

Układ zwrotniczy. Kierowane koła samochodów powiązane są miedzy sobą poprzez układ zwrotniczy w postaci drążków i dźwigni połączonych przegubowo. Elementami typowego układu zwrotniczego są: ramiona zwrotnic (górne i dolne) oraz drążki kierownicze (podłużny i poprzeczny). Ruch obrotowy koła kierownicy przekazywany jest przez mechanizm kierowniczy, ramie mechanizmu kierowniczego i drążek podłużny na górne ramie jednej ze zwrotnic. Poosiowe ruchy drążka podłużnego powodują wiec bezpośrednio poprzez górne ramie zwrotnicy skręt jednego koła (po tej stronie, po której wbudowany jest mechanizm kierownicz...

Więcej »

Stosunek wychyleń masy uresorowanej

Stosunek wychyleń Zmax masy uresorowanej (m) do amplitudy wysokości nierówności (h) określa się jako wskaźnik wzmocnienia drgań, zależny w dużej mierze od względnego stopnia tłumienia amortyzatora. Stosunek częstotliwości drgań wymuszonych do częstotliwości drgań własnych określa się jako współczynnik rezonansu. Nadwozie przejmuje nie tylko obciążenia przekazywane przez odkształcające się elementy sprężyste, lecz i identycznie skierowane obciążenia wywoływane przez oddziaływanie amortyzatorów. Amortyzator jednostronnego działania zmniejsza jedynie prędkość rozprężania się elementu sprężyst...

Więcej »

System SIM MS (Simms Motor Units Ltd., London)

Urządzenia wtryskowe SIMMS z biegiem lat poważnie modyfikowano, w związku z czym trzeba rozróżniać ich cztery podstawowe odmiany, stanowiące właściwie odrębne systemy. Dotyczy to zwłaszcza konstrukcji wewnątrz pomp wtryskowych, oznaczanych przez wytwórnie jako model zasilający. Ujmując ogólnie, urządzenia wtryskowe SIMM S cechuje duże podobieństwo do urządzeń BOSCH.  Pompy wtryskowe SIMMS UNIFLOW produkowano w oparciu o licencje LORANGE (stąd często stosowana również nazwa ĽORANGE-SIMMS), wyposażając je w sekcje tłoczące ĽORANGE wersji V. Natomiast pompy wtryskowe SIMMS PA uważać można już za opra...

Więcej »

Co robi detektyw?

Jeżeli cylinderki sa wywiercone równolegle, tloczki poruszają się przeciwbieżnie. Kiedy natomiast cylinderki mają wspólną oś, tłoczki wzajemnie naśladuja swoje ruchy. Cylinderki amortyzatora obustronnego działania połączone są poprzez układ dwóch zaworków przepustowych, których ciśnienia otwarcia reguluje się przez zmienianie wstępnego napięcia sprężyn za pomocą śrub regulacyjnych. Dodatkowe zaworki zwrotne — np. w tłoczkach — zapewniają całkowite napełnienie cieczą wnętrza cylinderków.. Niesymetryczność działania amortyzatora wynika z różnych przepustowości zaworków dławiący...

Więcej »
http://www.abc-medycyny.edu.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,