fj cruiser toyota

Zbieżność kół

Zbieżność kół ogranicza wpływ ich pochylenia, które wywołuje skłonność kół do rozjeżdżania się na zewnątrz. Zbieżność kół przednich zapobiega ich skłonności do trzepotania podczas jazdy z dużą szybkością. Zbieżnosć kół kierowanych powinna być tak dobrana, aby koła jadącego samochodu mogły się ustawiać możliwie równolegle do kierunku jego ruchu. Taka pozycja kół zapobiega ślizganiu się Opon po nawierzchni, a więc ogranicza zużycie ich bieżników. W razie stosowania ogumienia wysokociśnieniowego zbieżnośc kół dochodzi do 10 mm.

Sterowanie dawkowaniem

Tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza rozpoczyna się po odsłonięciu przez dolną krawędź główki tłoczka sterującego wlotu do kanalika tłoczącego, Od tej chwili paliwo pod naciskiem tłoka głównego i tłoczka sterującego odpływa z komory roboczej poprzez kanaliki i podtoczenie tłoczka sterującego do kanalika tłoczącego i dalej do rozpylacza. W okresie wytłaczania oleju napędowego tłok główny i tłoczek sterujący zbliżają się do siebie i w końcu zderzają się. Niemal jednocześnie kończy się doprowadzanie paliwa do wtryskiwacza, ponieważ tłoczek ...

Więcej »

Bezwładność zaworków

W wielu amortyzatorach stosuje sie specjalne poduszki powietrzne, często oddzielone od cieczy przeponami elastycznymi lub instaluje się nawet w amortyzatorze nylonowy zbiornik wypełniony powietrzem. Działanie teleskopowego amortyzatora hydraulicznego i jego charakterystyka w dużym stopniu zależą od konstrukcji zaworków. Bezwładność zaworków decyduje bowiem o opóźnieniach ich Otwierania się i zamykania, Ponadto zaworki amortyzatora powinny łatwo przepuszczać zgęstniałą ciecz (w niskich temperaturach otoczenia) oraz odznaczać sie zdolnością do samooczyszczania. Niekt...

Więcej »

lipoliza bytom

Tłoczenie paliwa kończy się, kiedy tylko przesuwający sie poziomo wodzik sterujący za pośrednictwem kulki i iglicy sterującej zmusi tłoczek sterujący do oderwania się od suwaka tłoczącego (unoszącego się nadal w górę). W tej chwili bowiem otwiera się połączenie pomiędzy komora pompowania i kanalikiem poosiowym w suwaku tłoczącym, dzięki czemu w komorze pompowania zanika nadciśnienie i nadmiar paliwa odpływa poprzez zaworek przelewowy do kanału nadmiarowego w obudowie pompy wtryskowej. [podobne: mercedes zasada otomoto, otomoto olkusz, vb leasing samochody polea...

Więcej »
http://bzp-bartnik.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,