sprintera

Działanie zespołu TURBOGLIDE

Wał wyjściowy napędzany jest tylko przez trzecią turbinę, a pierwsza i druga turbina obracają się jałowo. Druga turbina wyłącza się stosunkowo późno, kiedy moment obrotowy odbierany przez trzecią turbinę jest bliski momentowi obrotowemu silnika. Dzięki temu zakres pracy przekładni hydrokinetycznej z wyłączoną pierwszą i drugą turbiną jest stosunkowo wąski. Wskutek zrównania się momentu obrotowego odbieranego na trzeciej turbinie z momentem obrotowym silnika odryglowuje sie sprzęgło jednokierunkowe kierownicy i przekładnia hydrokinetyczna zaczyna pracowa...

Więcej »

Przeguby sztywne

Przeguby sztywne stosowane głównie w drążkach poprzecznych różnią się od przegubów sprężystych sposobem rozmieszczenia kamieni w stosunku do główek sworzni kulistych. Sprężyna dociskowa eliminuje luzy w przegubie i kompensuje skutki zużywania się główki sworznia i kamieni. Ponieważ w osi drążka nie działa żaden element sprężynujący, przegub jest sztywny w tym kierunku. Sztywne przeguby spotyka się w zasadzie tylko w układach kierowniczych samochodów o sztywnych osiach przednich. Zasadniczym elementem przegubu jest sworzeń kulisty 0 utwardzonej powierz...

Więcej »

Tworzywa otrzymane drogą polikondensacji

Tworzywa otrzymane drogą polikondensacji (żywice syntetyczne), jak tzw, fenoplasty (żywice fenoloformaldehydowe) lub bakelity (żywice krezoloformaldehydowe); dekoracyjne części odlewane z takich tworzyw odznaczają się ładnym wyglądem, stałością wymiarów i niewrażliwością na działanie czynników atmosferycznych; żywice formaldehycłowe z wypełniaczem włóknistym służą do wyrobu cześci nadwozi (tzw. nadwozia plastikowe), kół zębatych (tekstolit), okładzin ciernych (sprzęgła i hamulców) itp.; aminoplasty, w porównaniu z fenoplastami, mają t...

Więcej »

O ile do tej pory mialo do wykonania prace przecietna lub ponizej przecietnej, to obecnie nacisk wzrasta

Do szczególnie cennych własności gumy jako materiału na sprężyste elementy zawieszenia należy łatwość uzyskiwania na drodze konstrukcyjnej najbardziej korzystnej progresywności charakterystyki odkształcania. Jednocześnie w porównaniu z elementami stalowymi gumowe elementy sprężyste o takich samych ciężarach mogą przejmować znacznie większe obciążenia. Istnieją jeszcze jednak istotne przeszkody utrudniające szybkie rozpowszechnianie się systemów zawieszenia opartych wyłącznie na zastosowaniu gumowych elementów sprężystych. Najważniejsze z nich to tru...

Więcej »
http://www.terazbudujemy.info.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf ,