plichta używane otomoto

Przenośniki czystego tłucznia

Przenośniki czystego tłucznia mogą być wprawiane w automatyczny ruch wahadłowy w płaszczyźnie poziomej, a tym samym zostanie zapewnione właściwe rozścielanie tłucznia pod podkładkami. Ilość tłucznia jest regulowana za pomocą pryzm regulacyjnych. Przeniesienie napędu na osie maszyny od silnika spalinowego odbywa się na drodze hydraulicznej. Silnik spalinowy napędza poprzez przekładnię główną pompę hydrauliczną układu napędu jazdy. Z pompy hydrol pod ciśnieniem MN/m2 (300 at) jest doprowadzany do czterech silników hydraulicznyc...

Więcej »

System AMERICAN BOSCH

System AMERICAN BOSCH (American Bosch Corp. USA). Początkowo produkowano identyczne urządzenia wtryskowe, jak pochodzące z wytwórni macierzystej. Z biegiem lat zmodyfikowano wiele drugorzędnych szczegółów konstrukcyjnych, nie zmieniając jednak sposobu pracy sekcji tloczących i zasady sterowania ich dawkowaniem. Oryginalne opracowanie własne stanowią natomiast pompy wtryskowe z rozdzielaczami. System BRYCE (Bryce-Berger Ltd., Staines). Sposób działania i sterowania dawkowaniem sekcji tłoczących — jak system BOSCH, przy czym ...

Więcej »

Ślimak wielozwojowy

Na końcu walka kierownicy osadzony jest ślimak, przeważnie wielozwojowy, zazębiony ze ślimacznicą zaklinowaną na wspólnym wałku z ramieniem mechanizmu kierowniczego. Zastosowanie pełnego kola ślimacznicy jest korzystne, ponieważ ułatwia kasowanie luzów w przekładni, powstających wskutek zużywania się współpracujących części. W razie stwierdzenia nadmiernego luzu w przekładni wystarcza bowiem zwykle przekręcić ślimacznice na wałku o pewien kąt, np. 0 1 200 (oraz przełożyć odpowiednio ramie kierownicy), aby uzyskać znów pra...

Więcej »

Przyczyna i postępowanie z tętniakami

Jeżeli drgania masy są tłumione przez opory hydrauliczne, wynikające z lepkości cieczy (opory tarcia wewnętrznego pomiędzy sąsiednimi cząstkami cieczy), poglądowo przyjąć można, że siła oporów hydraulicznych (H) zmienia sie proporcjonalnie do prędkości ruchu drgającego masy, czyli H k • w, gdzie: k stała oporów elementu tłumiącego (amortratora) oraz w prędkość ruchu drgającego. Duża stała amortyzatora uniemożliwia drgania własne układu, a masa wychylona z położenia równowagi wraca do niego ruchem asymptotycznym. Kiedy ...

Więcej »
http://www.medycyna-i-zdrowie.net.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,