Przenośniki czystego tłucznia

Tags: , ,

Przenośniki czystego tłucznia mogą być wprawiane w automatyczny ruch wahadłowy w płaszczyźnie poziomej, a tym samym zostanie zapewnione właściwe rozścielanie tłucznia pod podkładkami. Ilość tłucznia jest regulowana za pomocą pryzm regulacyjnych. Przeniesienie napędu na osie maszyny od silnika spalinowego odbywa się na drodze hydraulicznej. Silnik spalinowy napędza poprzez przekładnię główną pompę hydrauliczną układu napędu jazdy. Z pompy hydrol pod ciśnieniem MN/m2 (300 at) jest doprowadzany do czterech silników hydraulicznych napędu przekładni osiowych. Pompa ma regulowaną wydajność hydrolu, a tym samym w sposób płynny reguluje się obroty silników. Przesterowując pompę na przeciwny kierunek tłoczenia uzyskuje się jazdę wstecz. Przekładnia osiowa ma dwa sprzęgła wielopłytkowe mokre, sterowane hydraulicznie. Sprzęgło jazdy transportowej przenosi moment od silnika hydraulicznego na oś maszyny, redukując obroty w dwustopniowej przekładni. Wyłączając sprzęgło g i włączając sprzęgło jazdy roboczej obroty od silnika hydraulicznego dodatkowo są redukowane w czterostopniowej przekładni. Uzyskuje się wówczas jazdę roboczą maszyny. Do sterowania jazdą maszyny znajdują się w kabinie tylko dwie dźwignie sterujące: jedna z nich służy do włączania sprzęgieł, a druga — do sterowania wydatkiem i kierunkiem tłoczenia pompy. Obsługa tego układu jest prosta. Układ hydrauliczny oczyszczarki RM—62 można ze względu na funkcjonalność podzielić na trzy odrębne układy. Układ I służy do napędu i sterowania układem jazdy, Układ II służy do napędu i sterowania mechanizmem wybierakowym. Układ III  służy do sterowania poszczególnymi mechanizmami i elementami roboczymi oczyszczarki. [patrz też: ambrisentan, audi serwis wrocław, przesycanie aluminium ]

Comments are closed

Powiązane tematy z artykułem: ambrisentan audi serwis wrocław przesycanie aluminium