gałuszka żywiec

Wydajność pompy

Luz między bocznymi płytami sterującymi a wirnikiem z łopatkami jest kompensowany przez wzdłużne działanie sił na płytę sterującą wewnętrzną. Wydajność każdej pompy jest proporcjonalna do liczby obrotów i skoku łopatek, których długość ustala otwór wewnętrzny pierścienia bieżnego. Wymieniając pierścienie bieżne o jednakowym ukształtowaniu wewnętrznym możemy uzyskać różne długości skoków łopatek, a tym samym zmieniać wydajność pompy nie zmieniając jej wymiarów zewnętrznych. Na pierścieniu bieżnym są grawerowane cyfry oznaczające wydajność danego pierścienia oraz strzałki określające wł...

Więcej »

Pompa wtryskowa

Pompa wtryskowa napędzana jest za pośrednictwem walka giętkiego przez wałek napędowy rozdzielacza zapłonu. Podczas pracy silnika z pełnym obciążeniem ciśnienie w przewodach prowadzących do wtryskiwaczy dochodzi do 14 kG/cm2. Uruchamianie silnika ułatwia elektromagnetyczne urządzenie rozruchowe, działające jedynie w okresie włączenia rozrusznika, którego elektromagnes poprzez cięgło i dźwignię przymusowo przesuwa tłoczek upustowy w dolne położenie skrajne. Wówczas ustaje odpływ paliwa do komory pływakowej i jednocześnie pod naciskiem tłoczka upustowego otwiera się zawór urnożliwiający dopływanie dodatkow...

Więcej »

Bezwładność zaworków

W wielu amortyzatorach stosuje sie specjalne poduszki powietrzne, często oddzielone od cieczy przeponami elastycznymi lub instaluje się nawet w amortyzatorze nylonowy zbiornik wypełniony powietrzem. Działanie teleskopowego amortyzatora hydraulicznego i jego charakterystyka w dużym stopniu zależą od konstrukcji zaworków. Bezwładność zaworków decyduje bowiem o opóźnieniach ich Otwierania się i zamykania, Ponadto zaworki amortyzatora powinny łatwo przepuszczać zgęstniałą ciecz (w niskich temperaturach otoczenia) oraz odznaczać sie zdolnością do samooczyszczania. Niektóre teleskopowe amortyzatory hydrauliczne wymagają j...

Więcej »

Dwuletnie koszty i jakość w kompleksowej inicjatywie podstawowej opieki zdrowotnej

Układ zwrotniczy. Kierowane koła samochodów powiązane są miedzy sobą poprzez układ zwrotniczy w postaci drążków i dźwigni połączonych przegubowo. Elementami typowego układu zwrotniczego są: ramiona zwrotnic (górne i dolne) oraz drążki kierownicze (podłużny i poprzeczny). Ruch obrotowy koła kierownicy przekazywany jest przez mechanizm kierowniczy, ramie mechanizmu kierowniczego i drążek podłużny na górne ramie jednej ze zwrotnic. Poosiowe ruchy drążka podłużnego powodują wiec bezpośrednio poprzez górne ramie zwrotnicy skręt jednego koła (po tej stronie, po której wbudowany jest mechanizm kierowniczy).

http://www.e-projektydomow.com.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,