paliw

Śrubowa sprężyna resorowa

Śrubowa sprężyna resorowa jest to odpowiednio wytrzymała spreżyna o zwojach biegnących według linii śrubowej, spełniająca zadania głównego lub pomocniczego elementu sprężystego zawieszenia. W porównaniu z resorami piórowymi sprężyny śrubowe są znacznie lżejsze i wymagają mniej miejsca do zabudowy, lecz nie nadają się do przejmowania bocznych obciążeń, są kosztowniejsze i w razie uszkodzenia nie mogą byt naprawione, lecz trzeba wymieniać je na nowe, oryginalne. Zasadniczą wadą sprężyn jest bardzo mała zdolność pochłaniania energii obciążeń dynamicznych, co zmusza do instalowania niezawodnych amortyzator...

Więcej »

Wielosekcyjna pompa wtryskowa

Ujmując poglądowo, ciśnienie tłoczenia wytwarzane przez sekcję tłoczącą podwyższa się z przyspieszaniem posuwistego ruchu tłoczka w cylinderku, przy czym jednocześnie skraca się okres tłoczenia. Jeżeli wiec rozpylacz wtryskiwacza otwiera się i zamyka wyłącznie wskutek zmian ciśnienia w paliwie dopływającym z sekcji tłoczącej, katy wtryskiwania nieznacznie tylko zmieniają się w wyniku przyspieszania lub zwalniania biegu silnika, albo nawet są w przybliżeniu stałe. W urządzeniu wtryskowym bezpośredniego działania nie trzeba wiec regulował ciśnienia tłoczenia oleju napędowego do wtryskiwaczy odpowiednio do zmia...

Więcej »

Mazda – sportowa historia.

width=300Filozofia japońskiej firmy Mazda jest bardzo prosta – auto ma dawać maksimum przyjemności z jazdy. Modele tego producenta cechują świetne parametry, doskonałe trzymanie się drogi, seksowny wygląd. Mazda niemal samodzielnie opracowała nowy typ silnika – czyli silnik Wankla i konsekwentnie wykorzystywała go w swoich autach. Samochody Mazdy mogły stanowić konkurencję dla amerykańskich samochodów typu muscle cars, jednak ich stylistyka była o wiele bardz...

Więcej »

Zlamanie poprzez czesc trzecia dosrodkowa

Zagadnienie współpracy elementów sprężystych zawieszenia oraz amortyzatorów nie zostało dotychczas należycie i wszechstronnie wyjaśnione. Wszelkie rozważania teoretyczne w tej dziedzinie odbiegają od rzeczywistości z uwagi na konieczność przyjmowania rozmaitych uproszczeń. Elementy sprężyste i amortyzatory w zawieszeniach współczesnych samochodów dobiera się i wzajemnie dostosowuje wyłącznie na drodze doświadczalnej, na podstawie wyników rozmaitych prób praktycznych, rezygnując z posługiwania się teorią, która w tej mierze ma tylko wartość dydaktyczną. Tłumienie drgań. Jeżeli układ drgający odznacza się...

Więcej »
http://www.e-domydrewniane.info.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf ,