charger dodge 2010

System GMC V-DRIVE

Automatyczna skrzynka biegów stosowana w autobusach GMC. Od walu korbowego silnika napęd jest przenoszony za pomocą przekładni stożkowej na oprawę rozdzielczego suchego sprzęgła dwutarczowego, a następnie albo przez przekładnię hydrokinetyczną na wał zdawczy, prowadzący do tylnego mostu, albo też bezpośrednio na wał zdawczy, z pominięciem przekladni hydrokinetycznej. Bieg tylny zapewnia kinetycznej, co zwiększa zrywność samochodu. Po osiągnieciu pewnej prędkości ruchu, odpowiadającej danemu uchyleniu przepustnicy w gaźniku, następuje znów samoczynne zaryglowanie przekładni hydrokinetycznej. dodatk...

Więcej »

System BOSCH - c.d.

— początek i koniec tłoczenia; główka tłoczka ma dwie krawędzie sterujące, stanowiące odcinki linii śrubowych, z których jedna steruje początek, a druga koniec tłoczenia (patrz rys. 45-14a oraz b); ze zwiększaniem dawkowania jednocześnie wzrasta wyprzedzenie, tłoczenia (i wtryskiwania) oraz opóźnia sie koniec tłoczenia. Ze względu na kierunek, w którym trzeba przekręcić tłoczek aby zwiększyć dawkowanie sekcji tłoczącej, rozróżnia się następujące odmiany tłoczków: — prawoskrętny; dawkowanie wzrasta wsku tek przekręcania tłoczka w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (pat...

Więcej »

Poprzeczny drążek kierowniczy

Poprzeczny drążek kierowniczy, jednolity, wykonany jest najczęściej w postaci pręta lub rury o nagwintowanych końcach, zaopatrzonych w nakręcane głowice do mocowania sworzni kulistych. Gwinty na końcach drążka mają przeciwnie biegnące zwoje, dzięki czemu podczas przekręcania drążka zmniejsza się lub zwiększa jego czynna długość (zasada śruby rzymskiej), co umożliwia regulacje zbieżności kół. Po ustaleniu właściwej długości drążka poprzecznego dociąga sie nakrętki lub śruby unieruchamiające głowice na drążku. Ramiona zwrotnic, w samochodach o sztywnych osiach przednich związane przegub...

Więcej »

Opieka paliatywna

Przeguby sztywne stosowane głównie w drążkach poprzecznych różnią się od przegubów sprężystych sposobem rozmieszczenia kamieni w stosunku do główek sworzni kulistych. Sprężyna dociskowa eliminuje luzy w przegubie i kompensuje skutki zużywania się główki sworznia i kamieni. Ponieważ w osi drążka nie działa żaden element sprężynujący, przegub jest sztywny w tym kierunku. Sztywne przeguby spotyka się w zasadzie tylko w układach kierowniczych samochodów o sztywnych osiach przednich. Zasadniczym elementem przegubu jest sworzeń kulisty 0 utwardzonej powierzchni kulistej. Szlifowana część...

Więcej »
http://www.profile-elewacyjne.info.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf ,