PIC-744

Sterowanie pompy wtryskowej OSCH.

Działanie mechanizmu sterowania dawkowaniem pompy wtryskowej BOSCH (i pochodnych) polega na jednociesnym przekręcanłu o takie same katy tłoczków w cylinderkach wszystkich sekcji tłoczących oraz na utrzymywaniu tłoczków w określonych połoženiach, aż do kolejnej zmiany dawkowania. Mechanizm sterowania jest sprzężony popreez odpowiedni układ przeniesienia z regulatorem obrotó i z pedałem przyspieszenia lub dźwignia sterującą.  Każdy tłoczek sekcji tłoczącej OSCH ma u dołu dwa wystepy, tzw. zabieraki, które u talaja ściśle jego położenie względem tulei pokrętnej (rys. 45-16).

Konstrukcja przekładni kierownicy

Konstrukcja przekładni kierownicy umożliwia regulacje luzu kola kierownicy, wzrastającego wskutek zużywania się współpracujących części przekładni. Z uwag na układ konstrukcyjny przekładnie kierownicy dzielą się na śrubowe oraz zębatkowe, przy czym każdą ze wspomnianych odmian spotyka się w najrozmaitszych wykonaniach. Odwracalność przekładni kierownicy wynika z odpowiedniego doboru pochylenia (skoku) zwojów gwintu w przekładniach śrubowych lub spirali ślimaka w przekładniach ślimakowych. Przez odwracalność należy rozumieć właściwość przekładni kierowniczej polegającą na st...

Więcej »

Układy zasilania przez ciągłe wtryskiwanie paliwa

Chwilowe dawkowanie reguluje suwak sterujący, który przesuwając się poosiowo skraca lub wydłuža skoki tłoczków w cylinderkach. Suwak sterujący ustawia się zawsze odpowiednio do chwilowej różnicy ciśnień oleju po obu stronach tłoczka regulatora. Wnętrze pompy wtryskowej wypełnia całkowicie olej tłoczony pod stałym ciśnieniem. Przez kanaliki w wałku napędowym olej nieustannie wypływa do przestrzeni nad tłoczkiem, z której wydostaje się następnie przez zwężkę o odpowiednio dobranej przepustowości. Intensywność wypływu oleju z wałka napędowego, a więc i chwilowa pozycja tłoczka ...

Więcej »

Tkanka plucna

Jeżeli cylinderki sa wywiercone równolegle, tloczki poruszają się przeciwbieżnie. Kiedy natomiast cylinderki mają wspólną oś, tłoczki wzajemnie naśladuja swoje ruchy. Cylinderki amortyzatora obustronnego działania połączone są poprzez układ dwóch zaworków przepustowych, których ciśnienia otwarcia reguluje się przez zmienianie wstępnego napięcia sprężyn za pomocą śrub regulacyjnych. Dodatkowe zaworki zwrotne — np. w tłoczkach — zapewniają całkowite napełnienie cieczą wnętrza cylinderków.. Niesymetryczność działania amortyzatora wynika z różnych przepustowości ...

Więcej »
751#auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia , #spalanie alkoholu kalkulator , #dbx aston martin , #auchan targówek ,