PIC-663

Urządzenia wtryskowe o sterowaniu elektronowym

Podwójny wylot przewodu głównego wybieraka zabezpiecza chwilowe wzbogacanie mieszanki w czasie uchylania przepustnicy (podobnie jak w urządzeniu biegu jałowego zwykłego gaźnika). Zakres wychyleń wspornika dźwigni ustalającej chwilowe położenia tłoczka upustowego zależy od ustawienia dwóch zderzaków. Jeden z nich (lewy) ogranicza maksymalną moc użyteczną silnika, a drugi (prawy) największą prędkość biegu jałowego. Jeżeli podciśnienie w rtlłze sgacej jest bardzo duže (ponad 0,7 kG/cm2), wtryskiwacz 44—54. RAMJET np. podczas hamowania silnikiem, samoczynnie włącza sie podciśnienio...

Więcej »

Śrubowa sprężyna resorowa

Śrubowa sprężyna resorowa jest to odpowiednio wytrzymała spreżyna o zwojach biegnących według linii śrubowej, spełniająca zadania głównego lub pomocniczego elementu sprężystego zawieszenia. W porównaniu z resorami piórowymi sprężyny śrubowe są znacznie lżejsze i wymagają mniej miejsca do zabudowy, lecz nie nadają się do przejmowania bocznych obciążeń, są kosztowniejsze i w razie uszkodzenia nie mogą byt naprawione, lecz trzeba wymieniać je na nowe, oryginalne. Zasadniczą wadą sprężyn jest bardzo mała zdolność pochłaniania energii obciążeń dynamicznych, co zmusza do instalow...

Więcej »

Prętowy stabilizator poprzeczny

Prętowy stabilizator poprzeczny z uwagi na swą smukłość i małą odporność na wyboczenie wymaga często odpowiedniego ustalenia. Niekiedy zapewniają je sztywne sprężyny wspornikowe, które nie tylko usztywniają stabilizator, lecz i przejmują część działających na niego obciążeń. Członowe stabilizatory mechaniczne spotyka się dość rzadko, zwykle tylko w przypadkach braku miejsca na wbudowanie jednolitego stabilizatora prętowego lub w razie wykorzystywania członów stabilizatora jako drążków ustalających lub reakcyjnych. Hydrauliczny stabilizator poprzeczny spelnia identyczne zadania co...

Więcej »

UKLAD NACZYNIOWY ZYLNY

Do szczególnie cennych własności gumy jako materiału na sprężyste elementy zawieszenia należy łatwość uzyskiwania na drodze konstrukcyjnej najbardziej korzystnej progresywności charakterystyki odkształcania. Jednocześnie w porównaniu z elementami stalowymi gumowe elementy sprężyste o takich samych ciężarach mogą przejmować znacznie większe obciążenia. Istnieją jeszcze jednak istotne przeszkody utrudniające szybkie rozpowszechnianie się systemów zawieszenia opartych wyłącznie na zastosowaniu gumowych elementów sprężystych. Najważniejsze z nich to trudności technologiczne w produkcj...

Więcej »
751#auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia , #spalanie alkoholu kalkulator , #dbx aston martin ,