Tłoczenie paliwa

Tłoczenie paliwa kończy się, kiedy tylko przesuwający sie poziomo wodzik sterujący za pośrednictwem kulki i iglicy sterującej zmusi tłoczek sterujący do oderwania się od suwaka tłoczącego (unoszącego się nadal w górę). W tej chwili bowiem otwiera się połączenie pomiędzy komora pompowania i kanalikiem poosiowym w suwaku tłoczącym, dzięki czemu w komorze pompowania zanika nadciśnienie i nadmiar paliwa odpływa poprzez zaworek przelewowy do kanału nadmiarowego w obudowie pompy wtryskowej. [podobne: mercedes zasada otomoto, otomoto olkusz,...

Konstrukcja przekładni kierownicy

Konstrukcja przekładni kierownicy umożliwia regulacje luzu kola kierownicy, wzrastającego wskutek zużywania się współpracujących części przekładni. Z uwag na układ konstrukcyjny przekładnie kierownicy dzielą się na śrubowe oraz zębatkowe, przy czym każdą ze wspomnianych odmian spotyka się w najrozmaitszych wykonaniach. Odwracalność przekładni kierownicy wynika z odpowiedniego doboru pochylenia (skoku) zwojów gwintu w przekładniach śrubowych lub spirali ślimaka w przekładniach ślimakowych. Przez odwracalność należy rozumieć wła...

Poprzeczny drążek kierowniczy

Poprzeczny drążek kierowniczy, jednolity, wykonany jest najczęściej w postaci pręta lub rury o nagwintowanych końcach, zaopatrzonych w nakręcane głowice do mocowania sworzni kulistych. Gwinty na końcach drążka mają przeciwnie biegnące zwoje, dzięki czemu podczas przekręcania drążka zmniejsza się lub zwiększa jego czynna długość (zasada śruby rzymskiej), co umożliwia regulacje zbieżności kół. Po ustaleniu właściwej długości drążka poprzecznego dociąga sie nakrętki lub śruby unieruchamiające głowice na drążku. Ramiona zwro...

Objawy ze strony krazenia wystepuja rzadko

Na końcu walka kierownicy osadzony jest ślimak, przeważnie wielozwojowy, zazębiony ze ślimacznicą zaklinowaną na wspólnym wałku z ramieniem mechanizmu kierowniczego. Zastosowanie pełnego kola ślimacznicy jest korzystne, ponieważ ułatwia kasowanie luzów w przekładni, powstających wskutek zużywania się współpracujących części. W razie stwierdzenia nadmiernego luzu w przekładni wystarcza bowiem zwykle przekręcić ślimacznice na wałku o pewien kąt, np. 0 1 200 (oraz przełożyć odpowiednio ramie kierownicy), aby uzyskać znów prawidło...

Najnowsze zdjęcia w galerii thrustmaster:

293#olx samochody nowy sącz , #vb poleasingowe , #krotoski cichy używane , #krotoski cichy samochody używane , #krotoski cichy uzywane , #samochody poleasingowe pko , #olx warszawa motoryzacja , #mercedes zasada , #mazda 6 forum , #lelek porsche ,