Zmiany personalne w Audi Design

Ustawienie kół

Niektóre samochody cechuje pochylenie kół tylnych góra ku sobie (czyli tzw. ujemny kąt pochylenia). Takie ustawienie kół polepsza stateczność pojazdu podczas zakręcania i dość skutecznie ogranicza skłonność samochodu do zarzucania tyłem. Pochylenie sworznia zwrotnicy zmniejsza promień zataczania oraz ułatwia samoczynne powracanie kola kierowanego do położenia środkowego, odpowiadajacego jeździe wprost (podczas wyprowadzania pojazdu z zakrętu). Im mniejszy jest promień zataczania, tym łatwiej przekręcać można koło kierownicy (ponieważ potrzebny moment obrotowy na kole kierownicy jest proporcjonalny do...

Więcej »

Układy urządzeń wtryskowych

Ze względu na układ funkcjonalny, wśród urządzeń wtryskowych do samochodowych silników wysokopręžnyeh rozróżnia sie zwykle następujące odmiany: — układ wielosekcyjny; urządzenie wtryskowe składa się z odpowiedniej liczby działających niezależnie układów wtryskowych, z których każdy doprowadza olej napędowy do innego cylindra silnika (rys.  45-2); najczęściej sekcje tło- Układ wielosektgjnq czące wszystkich układów wtryskowych urządzenia są zgrupowane we wspólnej obudowie i tworzą tzw. wielosekcyjną pompę wtryskową; nie- kiedy stosuje się dwie lub więcej kilkusekcyjnych pomp, a nawet ...

Więcej »

Tłoczenie paliwa

Tłoczenie paliwa kończy się, kiedy tylko przesuwający sie poziomo wodzik sterujący za pośrednictwem kulki i iglicy sterującej zmusi tłoczek sterujący do oderwania się od suwaka tłoczącego (unoszącego się nadal w górę). W tej chwili bowiem otwiera się połączenie pomiędzy komora pompowania i kanalikiem poosiowym w suwaku tłoczącym, dzięki czemu w komorze pompowania zanika nadciśnienie i nadmiar paliwa odpływa poprzez zaworek przelewowy do kanału nadmiarowego w obudowie pompy wtryskowej. [podobne: mercedes zasada otomoto, otomoto olkusz, vb leasing samochody poleasingowe ] Sterowanie dawkowaniem sekcji...

Więcej »

Natychmiastowa powtórka - widok koordynacji opieki z punktu widzenia rozgrywającego cd

Podczas powolnego wykonywania przez tłok skoku odbicia ciecz przepływa z przestrzeni nad amortyzator hydrauliczny MK4 tłokiem poprzez kalibrowane kanaliki na czołowej powierzchni śruby dławiącej, a w razie szybkiego ruchu tłoka w tym okresie również i poprzez zaworek odciążający, Natomiast podczas powolnego wykonywania przez tłok skoku ugięcia ciecz wypływa z dolnej przestrzeni nad tłok poprzez zaworek przelewowy i w dół przez rowek w korpusie zaworka dławiącego skoku ugięcia, a w razie szybkiego ruchu tłoka w tym okresie — również i poprzez zaworek odciążający (podobnie jak w okresie skoku odbicia)....

Więcej »
Zmiany personalne w Audi Design 751#suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia , #spalanie alkoholu kalkulator ,