Wielkie emocje na Superb Evening w Poznaniu

Konstrukcja zaworu wtryskowego

Wtryskiwacz jednolity odznacza się swoistą konstrukcją, która uniemożliwia wymiane rozpylacza indywidualnie dopasowanego podczas produkcji. Iglica rozpylacza we wtryskiwaczu jednolitym jest prowadzona w jego obudowie, a nie w gnieździe rozpylacza. Odejmowalne rozpylacze wtryskiwaczy jednolitych są wykonywane tylko jako jedno- lub wielootworkowe. Zawór wtryskowy (lub rozpylacz samoczynny) jest to nierozbieralny podzespół spełniający jednocześnie zadania wtryskiwacza i j ego rozpylacza. Typowy zawór wtryskowy składa się z gniazda i iglicy rozpylacza oraz powrotnego mechanizmu iglicy, z...

Więcej »

System SIM MS (Simms Motor Units Ltd., London)

Urządzenia wtryskowe SIMMS z biegiem lat poważnie modyfikowano, w związku z czym trzeba rozróżniać ich cztery podstawowe odmiany, stanowiące właściwie odrębne systemy. Dotyczy to zwłaszcza konstrukcji wewnątrz pomp wtryskowych, oznaczanych przez wytwórnie jako model zasilający. Ujmując ogólnie, urządzenia wtryskowe SIMM S cechuje duże podobieństwo do urządzeń BOSCH.  Pompy wtryskowe SIMMS UNIFLOW produkowano w oparciu o licencje LORANGE (stąd często stosowana również nazwa ĽORANGE-SIMMS), wyposażając je w sekcje tłoczące ĽORANGE wersji V. Natomiast pompy wtryskowe SIM...

Więcej »

Bezwładność zaworków

W wielu amortyzatorach stosuje sie specjalne poduszki powietrzne, często oddzielone od cieczy przeponami elastycznymi lub instaluje się nawet w amortyzatorze nylonowy zbiornik wypełniony powietrzem. Działanie teleskopowego amortyzatora hydraulicznego i jego charakterystyka w dużym stopniu zależą od konstrukcji zaworków. Bezwładność zaworków decyduje bowiem o opóźnieniach ich Otwierania się i zamykania, Ponadto zaworki amortyzatora powinny łatwo przepuszczać zgęstniałą ciecz (w niskich temperaturach otoczenia) oraz odznaczać sie zdolnością do samooczyszczania. Niektóre telesko...

Więcej »

Czyny impulsywne parkinsoników.

Prędkość obrotowa wału korbowego silnika (ns) od chwili ruszenia samochodu z miejsca do chwili, kiedy przekładnia hydrokinetyczna zaczyna pracować jako sprzęgło hydrokinetyczne, zmienia się w zakresie 2700 . . . 3200 obr/min w razie ustawienia łopatek kierownicy w położeniach dużej reakcji lub w zakresie 1700. . .2700 obr/min, kiedy reakcja kierownicy jest mała. Podczas ruszania samochodu z miejsca (tj. kiedy wał zdawczy w bezruchu lub obraca się bardzo powoli) napęd jest przekazywany wyłącznie przez pierwszą turbinę. Całkowite przełożenie zespołu TURBOGLIDE 1957 wynosi wów...

Więcej »
Wielkie emocje na Superb Evening w Poznaniu 751#suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia , #spalanie alkoholu kalkulator ,