otomoto matiz

Zbieżność kół

Zbieżność kół ogranicza wpływ ich pochylenia, które wywołuje skłonność kół do rozjeżdżania się na zewnątrz. Zbieżność kół przednich zapobiega ich skłonności do trzepotania podczas jazdy z dużą szybkością. Zbieżnosć kół kierowanych powinna być tak dobrana, aby koła jadącego samochodu mogły się ustawiać możliwie równolegle do kierunku jego ruchu. Taka pozycja kół zapobiega ślizganiu się Opon po nawierzchni, a więc ogranicza zużycie ich bieżników. W razie stosowania ogumienia wysokociśnieniowego zbieżnośc kół dochodzi do 10 mm. Odległości A i B mierzy się na przodzie i tyl...

Więcej »

Urządzenia stabilizujące

Do tego rodzaju urządzeń zalicza się stabilizatory, drążki ustalające i drążki reakcyjne. Aby zapewnić należyta stateczność ruchu samochodu stosuje się niekiedy rozmaite specjalne urządzenia stabilizuiące, ograniczające również i wzdłużne pochylenia nadwozi. Stabilizator poprzeczny ogranicza boczne wychylenia wozia przez zmniejszanie różnicy chwilowych działających na elementy sprężyste zawieszenia jednej osi lub jednego mostu napędowego. Jeżeli wskutek unoszenia się (lub opadania) któregoś z kół jezdnych zmienia sie obciążenie sprężystego elementu jego zawieszenia, stabilizator poprzeczny powoduje ...

Więcej »

Sterowanie dawkowaniem sekc i tłoczących

Zwiększanie lub zmniejszanie ilości oleju napędowego rozpylanego jednorazowo przez układ wtrySkowy bezpośredniego działania w komorze spalania polega wyłącznie na wydłużaniu lub skracaniu okresu tłoczenia paliwa do wtryskiwacza. Ze względu na sposób regulowania okresu tłoczenia rozróżnia się ogólnie następujące me tod sterowania dawkowaniem sekcji tłoczących: — sterowanie szczelinowe (system BOSCH i pochodne); tłoczek wykonuje suwy o stałej długości ; dzięki specjalnemu uksztaltowaniu główki, podczas Stivtl roboczego tłoczek najpierw Odcina pewną ilošC paliyva we wnętrzu cylinderka, a następnie wy...

Więcej »

Szczegółowa fizjologia układu nerwowego środkowego

Prędkość obrotowa wału korbowego silnika (ns) od chwili ruszenia samochodu z miejsca do chwili, kiedy przekładnia hydrokinetyczna zaczyna pracować jako sprzęgło hydrokinetyczne, zmienia się w zakresie 2700 . . . 3200 obr/min w razie ustawienia łopatek kierownicy w położeniach dużej reakcji lub w zakresie 1700. . .2700 obr/min, kiedy reakcja kierownicy jest mała. Podczas ruszania samochodu z miejsca (tj. kiedy wał zdawczy w bezruchu lub obraca się bardzo powoli) napęd jest przekazywany wyłącznie przez pierwszą turbinę. Całkowite przełożenie zespołu TURBOGLIDE 1957 wynosi wówczas 4,3 (w razie ustawienia łopatek...

Więcej »
http://www.apispower.pl 751#toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing , #amelia otomoto , #auto agat alwernia ,