bezpieczniki citroen c3

Amortyzatory tłoczkowe

Jeżeli zewnętrzne obciążenie wzrasta, podczas odkształcania się sprężystego elementu zawieszenia ciecz przetłaczana przez przekręcające się łopatki przepływa przez skośne kanaliki dławiące oraz przez zaworki płytkowe w przegrodzie. W takiej sytuacji opory hydrauliczne są umiarkowane i amortyzator działa z ograniczoną skutecznością. Kiedy natomiast zewnętrzne obciążenie maleje, podczas rozprężania sie sprężystego elementu zawieszenia ciecz przetłaczana przez przekręcające sie łopatki przepływa tylko przez skośne kanaliki, ponieważ zaworki płytkowe są zamknięte. W rezultacie opory hydra...

Więcej »

Prędkość obrotowa wału korbowego silnika

Prędkość obrotowa wału korbowego silnika (ns) od chwili ruszenia samochodu z miejsca do chwili, kiedy przekładnia hydrokinetyczna zaczyna pracować jako sprzęgło hydrokinetyczne, zmienia się w zakresie 2700 . . . 3200 obr/min w razie ustawienia łopatek kierownicy w położeniach dużej reakcji lub w zakresie 1700. . .2700 obr/min, kiedy reakcja kierownicy jest mała. Podczas ruszania samochodu z miejsca (tj. kiedy wał zdawczy w bezruchu lub obraca się bardzo powoli) napęd jest przekazywany wyłącznie przez pierwszą turbinę. Całkowite przełożenie zespołu TURBOGLIDE 1957 wynosi wówczas 4,3 (w razie ustawie...

Więcej »

Ustawienie kół

Niektóre samochody cechuje pochylenie kół tylnych góra ku sobie (czyli tzw. ujemny kąt pochylenia). Takie ustawienie kół polepsza stateczność pojazdu podczas zakręcania i dość skutecznie ogranicza skłonność samochodu do zarzucania tyłem. Pochylenie sworznia zwrotnicy zmniejsza promień zataczania oraz ułatwia samoczynne powracanie kola kierowanego do położenia środkowego, odpowiadajacego jeździe wprost (podczas wyprowadzania pojazdu z zakrętu). Im mniejszy jest promień zataczania, tym łatwiej przekręcać można koło kierownicy (ponieważ potrzebny moment obrotowy na kole kierownicy jest proporcjona...

Więcej »

Mozna to samo wyrazic jeszcze inaczej, a mianowicie, ze kazda czastkowa dzialalnosc gospodarcza powinna byc wlaczona do ogólnej gospodarki narodowej

Stosunek wychyleń Zmax masy uresorowanej (m) do amplitudy wysokości nierówności (h) określa się jako wskaźnik wzmocnienia drgań, zależny w dużej mierze od względnego stopnia tłumienia amortyzatora. Stosunek częstotliwości drgań wymuszonych do częstotliwości drgań własnych określa się jako współczynnik rezonansu. Nadwozie przejmuje nie tylko obciążenia przekazywane przez odkształcające się elementy sprężyste, lecz i identycznie skierowane obciążenia wywoływane przez oddziaływanie amortyzatorów. Amortyzator jednostronnego działania zmniejsza jedynie prędkość rozprężania się elementu s...

Więcej »
http://www.blatygranitowe.net.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,