komis samochodowy jawornik

Sterowanie dawkowaniem

Tłoczenie oleju napędowego do wtryskiwacza rozpoczyna się po odsłonięciu przez dolną krawędź główki tłoczka sterującego wlotu do kanalika tłoczącego, Od tej chwili paliwo pod naciskiem tłoka głównego i tłoczka sterującego odpływa z komory roboczej poprzez kanaliki i podtoczenie tłoczka sterującego do kanalika tłoczącego i dalej do rozpylacza. W okresie wytłaczania oleju napędowego tłok główny i tłoczek sterujący zbliżają się do siebie i w końcu zderzają się. Niemal jednocześnie kończy się doprowadzanie paliwa do wtryskiwacza, ponieważ tłoczek sterujący wykonuje już suw napełniania i jeg...

Więcej »

Własności gumy

Do szczególnie cennych własności gumy jako materiału na sprężyste elementy zawieszenia należy łatwość uzyskiwania na drodze konstrukcyjnej najbardziej korzystnej progresywności charakterystyki odkształcania. Jednocześnie w porównaniu z elementami stalowymi gumowe elementy sprężyste o takich samych ciężarach mogą przejmować znacznie większe obciążenia. Istnieją jeszcze jednak istotne przeszkody utrudniające szybkie rozpowszechnianie się systemów zawieszenia opartych wyłącznie na zastosowaniu gumowych elementów sprężystych. Najważniejsze z nich to trudności technologiczne w produkcji dość skomplikowa...

Więcej »

Układy zasilania przez ciągłe wtryskiwanie paliwa

Chwilowe dawkowanie reguluje suwak sterujący, który przesuwając się poosiowo skraca lub wydłuža skoki tłoczków w cylinderkach. Suwak sterujący ustawia się zawsze odpowiednio do chwilowej różnicy ciśnień oleju po obu stronach tłoczka regulatora. Wnętrze pompy wtryskowej wypełnia całkowicie olej tłoczony pod stałym ciśnieniem. Przez kanaliki w wałku napędowym olej nieustannie wypływa do przestrzeni nad tłoczkiem, z której wydostaje się następnie przez zwężkę o odpowiednio dobranej przepustowości. Intensywność wypływu oleju z wałka napędowego, a więc i chwilowa pozycja tłoczka regulatora, zależy o...

Więcej »

Ogólna fizjologia układu nerwowego środkowego

Wtryskiwacz jest to wymienny podzespół rozpylający odmierzone już dawki oleju napędowego w komorze spalania. Obecnie w prawie wszystkich urządzeniach wtryskowych — pomijając układy pompo-wtryskiwaczy — stosuje sie samoczynne wtryskiwacze o sterowaniu hydraulicznym. Wtryskiwacz taki pracuje podobnie jak zwykły zawór przelewowy, otwierając się wyłącznie wskutek wzrostu ciśnienia w doprowadzanym paliwie powyżej określonej wysokości i zamykając się tylko wskutek odpowiedniego spadku ciśnienia tłoczenia. W odróżnieniu od benzynowych urzadzeń wtryskowych, w urządzeniach wtryskowych silników wysokopreżnych pr...

Więcej »
http://www.lekarzewarszawa.info.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,