art 96 kw

System AMERICAN BOSCH

System AMERICAN BOSCH (American Bosch Corp. USA). Początkowo produkowano identyczne urządzenia wtryskowe, jak pochodzące z wytwórni macierzystej. Z biegiem lat zmodyfikowano wiele drugorzędnych szczegółów konstrukcyjnych, nie zmieniając jednak sposobu pracy sekcji tloczących i zasady sterowania ich dawkowaniem. Oryginalne opracowanie własne stanowią natomiast pompy wtryskowe z rozdzielaczami. System BRYCE (Bryce-Berger Ltd., Staines). Sposób działania i sterowania dawkowaniem sekcji tłoczących — jak syste...

Więcej »

System BOSCH

Jako osprzęt współczesnych samochodowych silników wysokoprężnych, zwłaszcza w Polsce, stosuje się najczęściej urządzenia wtryskowe bezpośredniego dzialania systemu BOSCH lub pochodne. Bez względu na drobne różnice konstrukcyjne i pochodzenie, a nawet oznaczenia, wszystkie urządzenia wtrySkowe bazowane na syste mie BOSCH mają pompy wtryskowe o charakterystycznych cechach wspólnych, omówionych poniżej. Wykonanie tłoczka sekcji systemu BOSCH. Ilość Oleju napędowego, wytłaczanego jednorazowo do wtryskiwacza, jest od...

Więcej »

Ślimak wielozwojowy

Na końcu walka kierownicy osadzony jest ślimak, przeważnie wielozwojowy, zazębiony ze ślimacznicą zaklinowaną na wspólnym wałku z ramieniem mechanizmu kierowniczego. Zastosowanie pełnego kola ślimacznicy jest korzystne, ponieważ ułatwia kasowanie luzów w przekładni, powstających wskutek zużywania się współpracujących części. W razie stwierdzenia nadmiernego luzu w przekładni wystarcza bowiem zwykle przekręcić ślimacznice na wałku o pewien kąt, np. 0 1 200 (oraz przełożyć odpowiednio ramie kierownicy), aby...

Więcej »

Ostre zarządzanie poparzonym pacjentem

Niektóre samochody cechuje pochylenie kół tylnych góra ku sobie (czyli tzw. ujemny kąt pochylenia). Takie ustawienie kół polepsza stateczność pojazdu podczas zakręcania i dość skutecznie ogranicza skłonność samochodu do zarzucania tyłem. Pochylenie sworznia zwrotnicy zmniejsza promień zataczania oraz ułatwia samoczynne powracanie kola kierowanego do położenia środkowego, odpowiadajacego jeździe wprost (podczas wyprowadzania pojazdu z zakrętu). Im mniejszy jest promień zataczania, tym łatwiej przekręcać można ...

Więcej »
http://www.mojabudowa.info.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,