artykuł 86

Pompy wtryskowe urządzeń bezpośredniego działania

System GANZ-JENDRASSIK. Wbudowana w pompie wtryskowej sekcja tłocząca układu wtryskowego jest zespolona z mechanicznym zasobnikiem nadciśnienia (rys. 45-5). Podczas obracania się walka kułaczkowego dźwignia pośrednia pod naciskiem garbu opada w dół i napina sprężyne tłoczącą. Jednocześnie tłoczek w cylinderku wykonuje suw napełniania. Wskutek zeskoczenia wierzchołka garbu walka kułaczkowego ze ślizgacza dźwigni pośredniej sprężyna tłocząca gwałtownie się rozpręża — zmuszając tłoczek do uniesienia się w górę i wytłoczenia paliwa z...

Więcej »

Regulacja luzu w przekładni

Przy ustawieniu sie rolki w położeniu środkowym luz w przekładni może być całkowicie skasowany, ponieważ dzięki uksztaltowaniu zębów globoidalnego ślimaka zabezpieczono progresywne powiększanie się luzu międzyzębnego, w miarę oddalania się rolki od położenia środkowego. Przekładnię ze ślimakiem globoidalnym i potrójną rolką spotyka się rzadko, głównie w pojazdach ciężarowych. Regulacja luzu w przekładni polega na poosiowym przesuwaniu walka przekładni. Taki sposób regulacji Jest dość dokładny, ponieważ np. przesunięciu wału 0 2...

Więcej »

Układy urządzeń wtryskowych - c.d.

— sterowanie rozdzielacza, polegające na skracaniu lub wydłużaniu okresów czasu, w których rozdzielacz łączy zasobnik nadciśnienia z poszczególnymi wtryskiwaczami ; urządzenie wtryskowe jest dość proste, lecz poważne trudności wynikają z bardzo wysokich wymagań odnośnie dokładnogci wykonania rozdzielacza oraz z konieczności reguIowania ciśnienia tłoczenia paliwa do zasobnika nadciśnienia zależnie od częstotliwości wtryskiwania (w celu utrzymania niezmiennego wyprzedzenia wtryskiwania oraz stałego dawkowania w razie spadku lub pod...

Więcej »

Krzyżak

Zagadnienie współpracy elementów sprężystych zawieszenia oraz amortyzatorów nie zostało dotychczas należycie i wszechstronnie wyjaśnione. Wszelkie rozważania teoretyczne w tej dziedzinie odbiegają od rzeczywistości z uwagi na konieczność przyjmowania rozmaitych uproszczeń. Elementy sprężyste i amortyzatory w zawieszeniach współczesnych samochodów dobiera się i wzajemnie dostosowuje wyłącznie na drodze doświadczalnej, na podstawie wyników rozmaitych prób praktycznych, rezygnując z posługiwania się teorią, która w tej mierze ma tylko warto...

Więcej »
http://www.studium-medyczne.biz.pl 751#nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue , #otomoto honda goldwing ,