poczta grudziądz

Stosowanie amortyzatorów w zawieszeniach pojazdów

Stosowanie amortyzatorów w zawieszeniach pojazdów samochodowych jest przeważnie koniecznością, która wynika z niedostatecznego mechanicznego, przeciwstawiających się przesuwaniu specjalnych elementów ślizgowych pod wpływem obciążeń zewnętrznych. We współczesnych samochodach amortyzatory cierne spotyka sie dość rzadko, eo wynika z ich poważnych wad, jak mechaniczne ścieranie się elementów ciernych oraz duża bezwładność w działaniu. Amortyzator mechaniczny nie reaguje na obciążenia nie wystarczające do przezwyciężen...

Więcej »

Prędkość obrotowa wału korbowego silnika

Prędkość obrotowa wału korbowego silnika (ns) od chwili ruszenia samochodu z miejsca do chwili, kiedy przekładnia hydrokinetyczna zaczyna pracować jako sprzęgło hydrokinetyczne, zmienia się w zakresie 2700 . . . 3200 obr/min w razie ustawienia łopatek kierownicy w położeniach dużej reakcji lub w zakresie 1700. . .2700 obr/min, kiedy reakcja kierownicy jest mała. Podczas ruszania samochodu z miejsca (tj. kiedy wał zdawczy w bezruchu lub obraca się bardzo powoli) napęd jest przekazywany wyłącznie przez pierwszą turbinę. Całkow...

Więcej »

Ślimak wielozwojowy

Na końcu walka kierownicy osadzony jest ślimak, przeważnie wielozwojowy, zazębiony ze ślimacznicą zaklinowaną na wspólnym wałku z ramieniem mechanizmu kierowniczego. Zastosowanie pełnego kola ślimacznicy jest korzystne, ponieważ ułatwia kasowanie luzów w przekładni, powstających wskutek zużywania się współpracujących części. W razie stwierdzenia nadmiernego luzu w przekładni wystarcza bowiem zwykle przekręcić ślimacznice na wałku o pewien kąt, np. 0 1 200 (oraz przełożyć odpowiednio ramie kierownicy), aby uzyskać ...

Więcej »

Nadmiar estrogenu związany z nowymi mutacjami Gain-of-Function wpływającymi na gen aromatyczny ad

Zbieżność kół ogranicza wpływ ich pochylenia, które wywołuje skłonność kół do rozjeżdżania się na zewnątrz. Zbieżność kół przednich zapobiega ich skłonności do trzepotania podczas jazdy z dużą szybkością. Zbieżnosć kół kierowanych powinna być tak dobrana, aby koła jadącego samochodu mogły się ustawiać możliwie równolegle do kierunku jego ruchu. Taka pozycja kół zapobiega ślizganiu się Opon po nawierzchni, a więc ogranicza zużycie ich bieżników. W razie stosowania ogumienia wysokociśnieniowego zbie...

Więcej »
http://www.dobrabudowa.org.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,