otomoto kwidzyn

System MOKE

Gumowy element sprężysty wykonany jest jako pierścień kształtowy, sklejony z nieckowatym gniazdem osadzonym w spodzie nadwozia oraz z tłocznikiem opierającym się o wahacz zawieszenia koła. Podczas wychyleń koła jezdnego w gumowym pierścieniu zmieniają się jedynie naprężenia ściskające i ścinające, ponieważ obciążenie statyczne zawieszenia zapewnia mniejsze lub większe napięcie wstępne elementu. Z uwagi na mały wbudowuje się zarówno pionowo jak i poziomo. System CO DER. Progresywną charakterystykę zawieszenia zapewniają zestawy wbudowanych szeregowo element...

Więcej »

System LAVALETTE

Olej napędowy, tłoczony przez pompę zasilającą systemu PALLAS, dopływa poprzez filtr dokładnego oczyszczania do urządzenia pływakowego, które utrzymuje stałe niewielkie nadciśnienie w komorze wyrównawczej pompy wtryskowej. Tłoczenie paliwa do wtryskiwacza rozpoczyna się w chwili, w której unoszący się w górę tłoczek swą dzielną krawędzią sterującą przesłania wyloty dolnych kanalików w ściance cylinderka. Tłoczenie oleju napędowego kończy się, kiedy dolna krawędź główki tłoczka odsłania wloty do górnych kanalików w ściance cylinderka, umożliwiaj...

Więcej »

Bezwładność zaworków

W wielu amortyzatorach stosuje sie specjalne poduszki powietrzne, często oddzielone od cieczy przeponami elastycznymi lub instaluje się nawet w amortyzatorze nylonowy zbiornik wypełniony powietrzem. Działanie teleskopowego amortyzatora hydraulicznego i jego charakterystyka w dużym stopniu zależą od konstrukcji zaworków. Bezwładność zaworków decyduje bowiem o opóźnieniach ich Otwierania się i zamykania, Ponadto zaworki amortyzatora powinny łatwo przepuszczać zgęstniałą ciecz (w niskich temperaturach otoczenia) oraz odznaczać sie zdolnością do samooczyszczania. Niekt...

Więcej »

Małżeństwo tej samej płci - recepta na lepsze zdrowie ad

Układ zwrotniczy. Kierowane koła samochodów powiązane są miedzy sobą poprzez układ zwrotniczy w postaci drążków i dźwigni połączonych przegubowo. Elementami typowego układu zwrotniczego są: ramiona zwrotnic (górne i dolne) oraz drążki kierownicze (podłużny i poprzeczny). Ruch obrotowy koła kierownicy przekazywany jest przez mechanizm kierowniczy, ramie mechanizmu kierowniczego i drążek podłużny na górne ramie jednej ze zwrotnic. Poosiowe ruchy drążka podłużnego powodują wiec bezpośrednio poprzez górne ramie zwrotnicy skręt jednego koła (po tej stronie, ...

Więcej »
http://www.przedszkole9.edu.pl 751#dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue ,