przeliczniki mocy

Wtryskiwacze i rozpylacze

Wtryskiwacz jest to wymienny podzespół rozpylający odmierzone już dawki oleju napędowego w komorze spalania. Obecnie w prawie wszystkich urządzeniach wtryskowych — pomijając układy pompo-wtryskiwaczy — stosuje sie samoczynne wtryskiwacze o sterowaniu hydraulicznym. Wtryskiwacz taki pracuje podobnie jak zwykły zawór przelewowy, otwierając się wyłącznie wskutek wzrostu ciśnienia w doprowadzanym paliwie powyżej określonej wysokości i zamykając się tylko wskutek odpowiedniego spadku ciśnienia tłoczenia. W odróżnieniu od benzynowych urzadzeń wtryskowych, w urządzeniach wtryskowych silników wysokopreżnych prakt...

Więcej »

System ARMSTRONG

Podczas powolnego wykonywania przez tłok skoku odbicia ciecz przepływa z przestrzeni nad amortyzator hydrauliczny MK4 tłokiem poprzez kalibrowane kanaliki na czołowej powierzchni śruby dławiącej, a w razie szybkiego ruchu tłoka w tym okresie również i poprzez zaworek odciążający, Natomiast podczas powolnego wykonywania przez tłok skoku ugięcia ciecz wypływa z dolnej przestrzeni nad tłok poprzez zaworek przelewowy i w dół przez rowek w korpusie zaworka dławiącego skoku ugięcia, a w razie szybkiego ruchu tłoka w tym okresie — również i poprzez zaworek odciążający (podobnie jak w okresie skoku odbicia). System...

Więcej »

Regulacja luzu w przekładni

Przy ustawieniu sie rolki w położeniu środkowym luz w przekładni może być całkowicie skasowany, ponieważ dzięki uksztaltowaniu zębów globoidalnego ślimaka zabezpieczono progresywne powiększanie się luzu międzyzębnego, w miarę oddalania się rolki od położenia środkowego. Przekładnię ze ślimakiem globoidalnym i potrójną rolką spotyka się rzadko, głównie w pojazdach ciężarowych. Regulacja luzu w przekładni polega na poosiowym przesuwaniu walka przekładni. Taki sposób regulacji Jest dość dokładny, ponieważ np. przesunięciu wału 0 2 mm odpowiada zbliżenie powierzchni zębów 0 0,15 mm. Śr...

Więcej »

Plan anestezjologiczny: od zasad fizjologicznych do strategii klinicznych

Zagadnienie współpracy elementów sprężystych zawieszenia oraz amortyzatorów nie zostało dotychczas należycie i wszechstronnie wyjaśnione. Wszelkie rozważania teoretyczne w tej dziedzinie odbiegają od rzeczywistości z uwagi na konieczność przyjmowania rozmaitych uproszczeń. Elementy sprężyste i amortyzatory w zawieszeniach współczesnych samochodów dobiera się i wzajemnie dostosowuje wyłącznie na drodze doświadczalnej, na podstawie wyników rozmaitych prób praktycznych, rezygnując z posługiwania się teorią, która w tej mierze ma tylko wartość dydaktyczną. Tłumienie drgań. Jeżeli układ drgający odznacz...

Więcej »
http://www.eplyty-warstwowe.info.pl 751# , #renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana ,