wydział komunikacji legnica rejestracja pojazdów

System MOKE

Gumowy element sprężysty wykonany jest jako pierścień kształtowy, sklejony z nieckowatym gniazdem osadzonym w spodzie nadwozia oraz z tłocznikiem opierającym się o wahacz zawieszenia koła. Podczas wychyleń koła jezdnego w gumowym pierścieniu zmieniają się jedynie naprężenia ściskające i ścinające, ponieważ obciążenie statyczne zawieszenia zapewnia mniejsze lub większe napięcie wstępne elementu. Z uwagi na mały wbudowuje się zarówno pionowo jak i poziomo. System CO DER. Progresywną charakterystykę zawieszenia zapewniają zestawy...

Więcej »

Ustawienie kół

Niektóre samochody cechuje pochylenie kół tylnych góra ku sobie (czyli tzw. ujemny kąt pochylenia). Takie ustawienie kół polepsza stateczność pojazdu podczas zakręcania i dość skutecznie ogranicza skłonność samochodu do zarzucania tyłem. Pochylenie sworznia zwrotnicy zmniejsza promień zataczania oraz ułatwia samoczynne powracanie kola kierowanego do położenia środkowego, odpowiadajacego jeździe wprost (podczas wyprowadzania pojazdu z zakrętu). Im mniejszy jest promień zataczania, tym łatwiej przekręcać można koło kierownicy (poni...

Więcej »

System TIMKEN (Timken Roier Pearing Corp., USA)

Urządzenia wtryskowe TIMKEN są bazowane na systemie BOSCH, przy czym z biegiem lat wprowadzono niezbyt liczne modyfikacje. Pompy wtryskowe TIMKEN wyróżniają sie zastosowaniem sekcji tłoczących w postaci wymiennych podzespołów, które mogą być wyjmowane w złożeniu z obudowy, bez częściowej choćby rozbiórki pompy wtryskowej. Produkowane początkowo pompy wtryskowe TIMKEN są niemal identyczne z pompami wtryskowymi BOSCH, pomijając zmodyfikowane wykonania popychaczy i nieistotne szczegóły konstrukcji części. [więcej w: mercedes zasada ot...

Więcej »

Wczesna resuscytacja krazeniowo-oddechowa w przypadku pozaszpitalnego zatrzymania krazenia AD 3

Przenośniki czystego tłucznia mogą być wprawiane w automatyczny ruch wahadłowy w płaszczyźnie poziomej, a tym samym zostanie zapewnione właściwe rozścielanie tłucznia pod podkładkami. Ilość tłucznia jest regulowana za pomocą pryzm regulacyjnych. Przeniesienie napędu na osie maszyny od silnika spalinowego odbywa się na drodze hydraulicznej. Silnik spalinowy napędza poprzez przekładnię główną pompę hydrauliczną układu napędu jazdy. Z pompy hydrol pod ciśnieniem MN/m2 (300 at) jest doprowadzany do czterech silników hydraulicznych n...

Więcej »
http://www.dobra-medycyna.edu.pl 751#dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów , #co to adblue ,