ag w

Ustawienie kół

Niektóre samochody cechuje pochylenie kół tylnych góra ku sobie (czyli tzw. ujemny kąt pochylenia). Takie ustawienie kół polepsza stateczność pojazdu podczas zakręcania i dość skutecznie ogranicza skłonność samochodu do zarzucania tyłem. Pochylenie sworznia zwrotnicy zmniejsza promień zataczania oraz ułatwia samoczynne powracanie kola kierowanego do położenia środkowego, odpowiadajacego jeździe wprost (podczas wyprowadzania pojazdu z zakrętu). Im mniejszy jest promień zataczania, tym łatwiej przekręcać można koło kierownicy (...

Więcej »

Bezwładnościowy amortyzator hydrauliczny

Bezwładnościowy amortyzator hydrauliczny pochlania energię drgań i wstrząsów wskutek pokonywania oporów przeciwstawiających się ruchom obudowy względem umieszczonego w niej swobodnego ciężarka, który dzięki swej bezwładności usiłuje pozostać w miejscu i tym samym powoduje przetłaczanie cieczy. Skuteczność działania bezwładnościowego amortyzatora hydraulicznego można znacznie zwiększyć przez zawieszenie ciężarka na sprężynie lub ukladzie sprężyn. Ciecz przepływa z jednej strony ciężarka na drugą poprzez rurkę przechod...

Więcej »

Gumowe ogniwo resorujące

Gumowe ogniwo resorujące (system TOGGLE LINK) powstaje przez połączenie stalowymi cięglami zewnętrznych tulei walcowych elementów gumowych i za. łożenie nastawnego rozpieracza do regulowania wstępnych naprężeń w obu tulejach gumowych. Tego rodzaju ogniwo spełnia zadania głównego elementu resorującego, przy czym zmiany położenia koła jezdnego wywołują w Obu elementach gumowych podobne naprężenia, głównie skręcające. Przeważnie gumowe ogniwa resorujące spotyka sie w tylnych zawieszeniach ciężkich pojazdów. Ogniwa z rozpierac...

Więcej »

Konstytucja ustroju, która nadaje osobnicze cechy somatyczne, jest równiez czynnikiem stwarzajacym podloze mniejszej lub wiekszej wrazliwosci na jady

Jeżeli zewnętrzne obciążenie wzrasta, podczas odkształcania się sprężystego elementu zawieszenia ciecz przetłaczana przez przekręcające się łopatki przepływa przez skośne kanaliki dławiące oraz przez zaworki płytkowe w przegrodzie. W takiej sytuacji opory hydrauliczne są umiarkowane i amortyzator działa z ograniczoną skutecznością. Kiedy natomiast zewnętrzne obciążenie maleje, podczas rozprężania sie sprężystego elementu zawieszenia ciecz przetłaczana przez przekręcające sie łopatki przepływa tylko przez skośne kanalik...

Więcej »
http://www.operacje-plastyczne.biz.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,