1990 mercedes

Drążki ustalające

Drążki ustalające spotyka się głównie w przypadkach, kiedy elementy zawieszenia nie nadają się do przejmowania dużych bocznych obciążeń lub tego rodzaju obciążenia mogą wywoływał niepożądane odkształcenia elementów sprężystych (np. sprężyn śrubowych). Zadania drążków ustalających spełniają niekiedy inne elementy zawieszenia, np. rozwidlone wahacze podwójne lub człony stabilizatora. Pojedynczy poprzeczny drążek ustalający określa się często nazwa drążek PANHARD, Drążek reakcyjny zabezpiecza przed wzdłużnymi przesunieciami nadwozia względem osi lub mostu nap...

Więcej »

System SIM MS (Simms Motor Units Ltd., London)

Urządzenia wtryskowe SIMMS z biegiem lat poważnie modyfikowano, w związku z czym trzeba rozróżniać ich cztery podstawowe odmiany, stanowiące właściwie odrębne systemy. Dotyczy to zwłaszcza konstrukcji wewnątrz pomp wtryskowych, oznaczanych przez wytwórnie jako model zasilający. Ujmując ogólnie, urządzenia wtryskowe SIMM S cechuje duże podobieństwo do urządzeń BOSCH.  Pompy wtryskowe SIMMS UNIFLOW produkowano w oparciu o licencje LORANGE (stąd często stosowana również nazwa ĽORANGE-SIMMS), wyposażając je w sekcje tłoczące ĽORANGE wersji V. Natomiast pompy wtryskowe SIMMS ...

Więcej »

Przeguby sztywne

Przeguby sztywne stosowane głównie w drążkach poprzecznych różnią się od przegubów sprężystych sposobem rozmieszczenia kamieni w stosunku do główek sworzni kulistych. Sprężyna dociskowa eliminuje luzy w przegubie i kompensuje skutki zużywania się główki sworznia i kamieni. Ponieważ w osi drążka nie działa żaden element sprężynujący, przegub jest sztywny w tym kierunku. Sztywne przeguby spotyka się w zasadzie tylko w układach kierowniczych samochodów o sztywnych osiach przednich. Zasadniczym elementem przegubu jest sworzeń kulisty 0 utwardzonej powierzchni kulistej.

Architektura 21szego wieku : Projekt mieszkaniowy Bungoma / Samantha Kollmeyer + Kit Kollmeyer

Układ powietrzny i hamulcowy oczyszczarki pozwalają na jej włączanie do składu pociągu i, podłączenie do hamulca zespolonego. Układ powietrzny oczyszczarki. Zadaniem tego układu jest zasilanie hamulców oraz siłowników. Siłownik sterowany zaworem elektropneumatycznym unieruchamia układ napędu łańcucha w razie pociągnięcia za linki zabezpieczające dostęp do łańcucha wybierakowego (obok narożników). Siłowniki pneumatyczne w chwili uruchomienia hamulca przesterowują pompę układu jazdy w położenie zerowe oraz wyłączają sprzęgło jazdy. Oprócz hamulca powietrzn...

Więcej »
http://www.abc-budowadomu.edu.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,