elektryczna skoda

Pompy hydrauliczne

Do zasilania układów hydraulicznych są stosowane różnego rodzaju pompy. Na przykład w podbijarkach stosuje się tylko jeden typ pompy pompę łopatkową całkowicie odciążoną, Do zasilania głównego układu stosuje się pompę podwójną, tzn. w jednym kadłubie znajdują się dwie pompy o różnej wydajności. Wirnik pompy łopatkowej ma nacięte rowki, w których łopatki mogą wykonywać ruchy promieniowe. Łopatki te są dociskane sprężynami do pierścienia bieżnego, mającego wewnątrz owalny otwór, Obracając wirnik pompy, łopatki dociskając do wewnętrznej bieżni wykonują w czasie jednego obrotu cztery...

Więcej »

Drążek skrętny

Drążek skrętny jest to prostoliniowy element sprężysty postaci pełnego pręta, rury lub wiązki płaskowników czy prętów, którego jeden koniec jest unieruchomiony, a drugi wykonuje wskutek zmian obciążenia ograniczone ruchy skrętne. Ze względu na sposób wbudowania rozróżnia się podłużne drążki skrętne współpracujące z wahaczami poprzecznymi oraz poprzeczne drążki skrętne współpracujące z wahaczami podłużnymi poprzecznych i podłużnym drążku skrętnym (CHRYSLER) Spośród wszystkich stalowych elementów sprężystych drążki skrętne są najlżejsze i zajmują najmniej miejsca, Drążki skr...

Więcej »

Mazda RX-8 – zrównoważona przyjemność z jazdy.

width=300Mazda to firma stawiająca przede wszystkim na parametry mające wpływ na przyjemność z jazdy. Do roku 2007 główną zasadą tej firmy było wyrażenie zoom-zoom, które jednoznacznie kojarzy się z dodawaniem gazu przez kierowcę. Świadczy ono o tym, że auto ma dawać przede wszystkim poczucie frajdy, bez zwracania uwagi na inne parametry – takie jak spalanie czy ograniczenie prędkości lub wygoda pasażerów. W modelu RX-8, który miał premier...

Więcej »

Powstrzymujemy sie równiez od amputacji, jezeli jeden lub kilka palców nogi sa czarne i wilgotne

Zagadnienie współpracy elementów sprężystych zawieszenia oraz amortyzatorów nie zostało dotychczas należycie i wszechstronnie wyjaśnione. Wszelkie rozważania teoretyczne w tej dziedzinie odbiegają od rzeczywistości z uwagi na konieczność przyjmowania rozmaitych uproszczeń. Elementy sprężyste i amortyzatory w zawieszeniach współczesnych samochodów dobiera się i wzajemnie dostosowuje wyłącznie na drodze doświadczalnej, na podstawie wyników rozmaitych prób praktycznych, rezygnując z posługiwania się teorią, która w tej mierze ma tylko wartość dydaktyczną. Tłumienie drgań. Jeżeli układ drgają...

Więcej »
http://www.makul.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,