układy wspomagania kierownicy

Układy urządzeń wtryskowych - c.d.

— sterowanie rozdzielacza, polegające na skracaniu lub wydłużaniu okresów czasu, w których rozdzielacz łączy zasobnik nadciśnienia z poszczególnymi wtryskiwaczami ; urządzenie wtryskowe jest dość proste, lecz poważne trudności wynikają z bardzo wysokich wymagań odnośnie dokładnogci wykonania rozdzielacza oraz z konieczności reguIowania ciśnienia tłoczenia paliwa do zasobnika nadciśnienia zależnie od częstotliwości wtryskiwania (w celu utrzymania niezmiennego wyprzedzenia wtryskiwania oraz stałego dawkowania w razie spadku lub podwyższenia prędkości biegu silnika), — sterowanie pom...

Więcej »

System IFA

Osiowego przesuwania drążka sterującego tłoczki wszystkich sekcji tłoczących przekręcają sie w cylinderkach o takie same kąty. Regulacja dawkowania sekcji tłoczącej polega na zmianie miejsca zaciśnięcia jej nastawnych widełek na drążku sterującym. Pompy wtryskowe DEUTZ o leżących sekcjach tłoczących wyróżniają się zastosowaniem zaworków ssących. Z uwagi na znaczne niedokładności w dawkowaniu, wynikające z dużych pojemności komór pompowania, tego rodzaju pompy wtryskowe wyszły już prawie z użycia. System FERA (F. E. R. A. SA, Torino). Urządzenia wtryskowe FERA są z reguły baz...

Więcej »

System BOSCH - c.d.

— początek i koniec tłoczenia; główka tłoczka ma dwie krawędzie sterujące, stanowiące odcinki linii śrubowych, z których jedna steruje początek, a druga koniec tłoczenia (patrz rys. 45-14a oraz b); ze zwiększaniem dawkowania jednocześnie wzrasta wyprzedzenie, tłoczenia (i wtryskiwania) oraz opóźnia sie koniec tłoczenia. Ze względu na kierunek, w którym trzeba przekręcić tłoczek aby zwiększyć dawkowanie sekcji tłoczącej, rozróżnia się następujące odmiany tłoczków: — prawoskrętny; dawkowanie wzrasta wsku tek przekręcania tłoczka w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (patr...

Więcej »

STATECZNOŚĆ PODBUDOWY Z KRUSZYWA

Element taki minimalnie ugina się pod dużym obciażeniem promieniowym (1,78 mm pod naciskiem 1930 kG), lecz jest przeszło trzy razy elastyczniejszy niż element płytowy (o identycznej grubości i objętości wkładki gumowej, który ugięcie 1,78 mm wykazuje dopiero pod obciążeniem 6200 kG). Wskutek umiarkowanego obciążenia poosiowego omawiany element walcowy ugina się dość znacznie (7,9 mm pod naciskiem 525 kG i cechuje go niemal dwukrotnie większa elastyczność poosiowa niż podobny element stożkowy z wkładką gumową 0 identycznej grubości i objętości (który ugina się 0 7,9 mm dopiero wskutek nacisku 950...

Więcej »
http://www.efizjoterapeuta.com.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,