volvo d4 s60

Sterowanie pompy wtryskowej OSCH.

Działanie mechanizmu sterowania dawkowaniem pompy wtryskowej BOSCH (i pochodnych) polega na jednociesnym przekręcanłu o takie same katy tłoczków w cylinderkach wszystkich sekcji tłoczących oraz na utrzymywaniu tłoczków w określonych połoženiach, aż do kolejnej zmiany dawkowania. Mechanizm sterowania jest sprzężony popreez odpowiedni układ przeniesienia z regulatorem obrotó i z pedałem przyspieszenia lub dźwignia sterującą.  Każdy tłoczek sekcji tłoczącej OSCH ma u dołu dwa wystepy, tzw. zabieraki, które u talaja ściśle jego położenie względem tulei pokrętnej (rys. 45-16). Podczas obracania sig ...

Więcej »

Drążek trójdzielny

Często w samochodzie o niezależnym zawieszeniu kół kierowanych wskazane jest umieszczenie przegubów dzielonego drążka poprzecznego stosunkowo daleko od podłużnej osi symetrii pojazdu. Przeważnie stosuje się wówczas drążek trójdzielny. W miejscu przegubowego połączenia skrajnego i środkowego członu drążka poprzecznego podłączone jest ramie o trójdzielnym przekładni kierowniczej. Symetrycznie z drugiej strony umieszczona jest dźwignia pośrednicząca, zwiazana przegubowo z (MERCEDES-BENZ LPS 333) ramą (jak np. w samochodzie FSO). Jeżeli kierowane koła przednie są zawieszone niezależnie, czas tylko s...

Więcej »

Zespół czujników

Rozdzielacz czas zasilania jego elektromagnesu prądem (rys. 44-56). Zależnie Od impulsu wysyłanego przez modulator rozpylanie paliwa trwa 0,0005 do 0,0030 sekundy — w okresie otwarcia zaworu ssącego. Regulowanie chwilowego dawkowania polega na wydłużanîu lub skracaniu pržež m dulator okresów zasilania prądem elektromagnesow wtrys waczy. Nadajnik wywołuje impuls elektryczny powodując otwarcie się rozpylacza. Impuls laki odbiera modulato elektronowy i po odpowiednim wzmocnieniu kieruje prz rozdzielacz do elektromagnesu wtryskiwacza. Nadajni i rozdzielacz urządzenia elektronowego wbudowane są j ko jeden podzespół w rozdzi...

Więcej »

AR-V7 i odporność na enzalutamid i abirateron w raku prostaty AD 11

Wykonania wielosekcyjnych pomp wtryskowych. Z uwagi na rozmieszczenie sekcji tłoczących we wspólnej obudowie, ogólnie rozróżnia się dwie odmi ny wielosekcyjnych pomp wtryskowych: — rzędowa; poszczególne sekcj tłoczące są wbudowane w jednej płaszczyźnie, równolegl do siebie; tłoczki wszystkich sekcji są napędzane przez wșpÓlny wałek kułaczkowy ; posuwistozwrotne ruchy tłoczk każdej sekcji wymusza oddzielny garb walka kułaczk wego (patrz rys. 45-6) ; rzędowa pompa wtryskowa ma najczęściej stojące sekcje tłoczące (wbudowane pionowo) I b niekiedy leżące (wbudowane poziomo), -  walcowa; poszczególne s...

Więcej »
http://www.podloga-drewniana.biz.pl 751#forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf , #otomoto tarnów ,