czujniki parkowania elektromagnetyczne

Zabudowa wtryskiwacza

Ze względu na dużą skłonność do zamulania się (co stwarza niebezpieczeństwo zerwania lub rozsadzenia przewodu wysokiego ciśnienia) wkładka zabezpieczająca ma na ogól dość duże oczka i zatrzymuje jedynie zanieczyszczenia o ziarnistości ponad 0 0,02. . . 0,05 mm, a tym samym i mało skutecznie chroni rozpylacz przed przedwczesnym zużyciem; iglica czujnikowa, w postaci cienkiego swobodnego pręta, umieszczonego w obudowie wtryskiwacza i opierającego się o iglicę rozpylacza lub część na...

Więcej »

Ślimak wielozwojowy

Na końcu walka kierownicy osadzony jest ślimak, przeważnie wielozwojowy, zazębiony ze ślimacznicą zaklinowaną na wspólnym wałku z ramieniem mechanizmu kierowniczego. Zastosowanie pełnego kola ślimacznicy jest korzystne, ponieważ ułatwia kasowanie luzów w przekładni, powstających wskutek zużywania się współpracujących części. W razie stwierdzenia nadmiernego luzu w przekładni wystarcza bowiem zwykle przekręcić ślimacznice na wałku o pewien kąt, np. 0 1 200 (oraz przełożyć odpowiednio ramie kierownic...

Więcej »

Konstrukcja zaworu wtryskowego

Wtryskiwacz jednolity odznacza się swoistą konstrukcją, która uniemożliwia wymiane rozpylacza indywidualnie dopasowanego podczas produkcji. Iglica rozpylacza we wtryskiwaczu jednolitym jest prowadzona w jego obudowie, a nie w gnieździe rozpylacza. Odejmowalne rozpylacze wtryskiwaczy jednolitych są wykonywane tylko jako jedno- lub wielootworkowe. Zawór wtryskowy (lub rozpylacz samoczynny) jest to nierozbieralny podzespół spełniający jednocześnie zadania wtryskiwacza i j ego rozpylacza. Typowy zawór wtryskowy składa ...

Więcej »

Rozpuszczalny ligand CD40 w ostrych zespołach wieńcowych ad 7

Poprzeczny drążek kierowniczy, jednolity, wykonany jest najczęściej w postaci pręta lub rury o nagwintowanych końcach, zaopatrzonych w nakręcane głowice do mocowania sworzni kulistych. Gwinty na końcach drążka mają przeciwnie biegnące zwoje, dzięki czemu podczas przekręcania drążka zmniejsza się lub zwiększa jego czynna długość (zasada śruby rzymskiej), co umożliwia regulacje zbieżności kół. Po ustaleniu właściwej długości drążka poprzecznego dociąga sie nakrętki lub śruby unieruchamiające g...

Więcej »
http://www.pracowniaemg.com.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf ,