Ustawienie kół

Niektóre samochody cechuje pochylenie kół tylnych góra ku sobie (czyli tzw. ujemny kąt pochylenia). Takie ustawienie kół polepsza stateczność pojazdu podczas zakręcania i dość skutecznie ogranicza skłonność samochodu do zarzucania tyłem. Pochylenie sworznia zwrotnicy zmniejsza promień zataczania oraz ułatwia samoczynne powracanie kola kierowanego do położenia środkowego, odpowiadajacego jeździe wprost (podczas wyprowadzania pojazdu z zakrętu). Im mniejszy jest promień zataczania, tym łatwiej przekręcać można koło kierownicy (ponieważ potrzebny moment obrotowy na kole kierownicy jest proporcjonalny...

Konstrukcja urządzenia Wtryskowego - c.d.

— sterowanie dawkowaniem; wtryskiwanie jednakowych ilości oleju napędowego do poszczególnych cylindrów ma o wiele większe znaczenie niż udział ciężarowy paliwa w mieszance, którą zawsze cechuje dość duży nadmiar powietrza; stanowi to zasadniczą różnicę w porównaniu z silnikami o zapłonie iskrowym, gdzie skład ciężarowy mieszanki jest o wiele istotniejszy niż pewne niedokładności w ilościach paliwa doprowadzanych do poszczególnych cylindrów, — sterowanie biegu silnika; z uwagi na niestabilność pracy silnika wysokoprężnego (patrz str. 307) konieczne jest sarnoczynne regulowanie dawkowania urz...

Akumulator

Po włączeniu akumulatora do układu i uruchomieniu tego układu akumulator ładuje się. Wypełniająca akumulator ciecz spręża gaz w pęcherzu aż do wyrównania ciśnień. Z chwilą uruchomienia elementów roboczych podbijarki oraz przy zwiększonym zapotrzebowaniu na olej pod ciśnieniem sprężony gaz wypiera zmagazynowaną ciecz w akumulatorze do odbiorników w układzie hydraulicznym. Przy gwałtownym spadku ciśnienia w układzie zamyka się zawór zwrotny i uniemożliwia wypchnięcie pęcherza. Zmniejszenie się ilości gazu w pęcherzu (poniżej 80 a t) ujemnie wpływa na działanie układu hydraulicznego, dlatego...

Elewacja szkoly i przedszkola.

Przy ustawieniu sie rolki w położeniu środkowym luz w przekładni może być całkowicie skasowany, ponieważ dzięki uksztaltowaniu zębów globoidalnego ślimaka zabezpieczono progresywne powiększanie się luzu międzyzębnego, w miarę oddalania się rolki od położenia środkowego. Przekładnię ze ślimakiem globoidalnym i potrójną rolką spotyka się rzadko, głównie w pojazdach ciężarowych. Regulacja luzu w przekładni polega na poosiowym przesuwaniu walka przekładni. Taki sposób regulacji Jest dość dokładny, ponieważ np. przesunięciu wału 0 2 mm odpowiada zbliżenie powierzchni zębów 0 0,15 mm.

Najnowsze zdjęcia w galerii thrustmaster:

293#krotoski cichy używane , #krotoski cichy samochody używane , #krotoski cichy uzywane , #samochody poleasingowe pko , #olx warszawa motoryzacja , #mercedes zasada , #mazda 6 forum , #lelek porsche , #mazda rx8 spalanie , #otomoto kościerzyna ,