antoniak auto

Prętowy stabilizator poprzeczny

Prętowy stabilizator poprzeczny z uwagi na swą smukłość i małą odporność na wyboczenie wymaga często odpowiedniego ustalenia. Niekiedy zapewniają je sztywne sprężyny wspornikowe, które nie tylko usztywniają stabilizator, lecz i przejmują część działających na niego obciążeń. Członowe stabilizatory mechaniczne spotyka się dość rzadko, zwykle tylko w przypadkach braku miejsca na wbudowanie jednolitego stabilizatora prętowego lub w razie wykorzystywania członów stabilizatora jako drążków ustalających lub reakcyjnych. Hydrauliczny stabilizator poprzeczny spe...

Więcej »

Konstrukcja przekładni kierownicy

Konstrukcja przekładni kierownicy umożliwia regulacje luzu kola kierownicy, wzrastającego wskutek zużywania się współpracujących części przekładni. Z uwag na układ konstrukcyjny przekładnie kierownicy dzielą się na śrubowe oraz zębatkowe, przy czym każdą ze wspomnianych odmian spotyka się w najrozmaitszych wykonaniach. Odwracalność przekładni kierownicy wynika z odpowiedniego doboru pochylenia (skoku) zwojów gwintu w przekładniach śrubowych lub spirali ślimaka w przekładniach ślimakowych. Przez odwracalność należy rozumieć właściwość przekładni kierow...

Więcej »

Wydajność pompy

Luz między bocznymi płytami sterującymi a wirnikiem z łopatkami jest kompensowany przez wzdłużne działanie sił na płytę sterującą wewnętrzną. Wydajność każdej pompy jest proporcjonalna do liczby obrotów i skoku łopatek, których długość ustala otwór wewnętrzny pierścienia bieżnego. Wymieniając pierścienie bieżne o jednakowym ukształtowaniu wewnętrznym możemy uzyskać różne długości skoków łopatek, a tym samym zmieniać wydajność pompy nie zmieniając jej wymiarów zewnętrznych. Na pierścieniu bieżnym są grawerowane cyfry oznaczające wydajność...

Więcej »

polyneuropatia

Gumowe ogniwo resorujące (system TOGGLE LINK) powstaje przez połączenie stalowymi cięglami zewnętrznych tulei walcowych elementów gumowych i za. łożenie nastawnego rozpieracza do regulowania wstępnych naprężeń w obu tulejach gumowych. Tego rodzaju ogniwo spełnia zadania głównego elementu resorującego, przy czym zmiany położenia koła jezdnego wywołują w Obu elementach gumowych podobne naprężenia, głównie skręcające. Przeważnie gumowe ogniwa resorujące spotyka sie w tylnych zawieszeniach ciężkich pojazdów. Ogniwa z rozpieraczami instaluje się zawsze parami, ...

Więcej »
http://www.rehabilitacjadzieci.net.pl 751#renault nowy , #forum renault clio , #dacia na raty , #nissan micra k12 otomoto , #audi q3 2017 , #toyota wynajem długoterminowy , #suzuki salony , #auta za 40 tys , #auto raba mszana , #umowa kupna sprzedaży samochodu współwłaściciele pdf ,